Właściwe podejście do pozycjonowania i optymalizacji stron – krok po kroku
W niniejszym poradniku przedstawimy Wam najważniejsze czynniki, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy skutecznym pozycjonowaniu swojej strony. Dowiecie się też o pozyskiwaniu wartościowego ruchu na własnej witrynie – chodzi o takich odwiedzających, którzy przyniosą Wam zysk. Kim są Twoi odbiorcy?…
Pozycjonowanie lokalne – dla kogo?
Pozycjonowanie lokalne – dla kogo? Firmy z branży usługowej, takie jak pracownia krawiecka, warsztat mechanika samochodowego czy studio kosmetyczne, zazwyczaj funkcjonują w środowisku lokalnym. Niezależnie od tego czy jest to region/województwo, miasto, a może nawet dzielnica jakiejś dużej aglomeracji, warto…
Jakie działania składają się na pozycjonowanie?
Często pojęcie „pozycjonowanie” kojarzy się ludziom pejoratywnie. Wielu laików jest zdziwionych, że ktoś w ogóle może w jakikolwiek sposób manipulować wynikami wyszukiwania. Zaś jeśli przedstawimy im potencjalne korzyści dla ich strony www po zastosowaniu tego typu działań, i poprzemy to…
Bezpieczne przechowywanie haseł z Menedżerem haseł od Google
W dzisiejszym świecie korzystanie z silnych i unikalnych haseł do różnych kont online jest kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa naszych danych. Jednak pamiętanie i zarządzanie wieloma skomplikowanymi hasłami może być trudne. Na szczęście, Google stworzył Menedżera haseł, narzędzie, które pomaga w…
Mapa witryny
W dobie Internetu, gdy właśnie to medium jest główną formą na zyskanie nowych klientów, podstawą marketingu jest strona internetowa z ofertą firmy. Jednak publikacja, nawet niezwykle atrakcyjnej wizualnie i treściowo witryny przyniesie marne efekty, jeśli nie zostanie dostrzeżona przez wyszukiwarkę internetową. Jak…
Google “prawo do bycia zapomnianym”
Koncern Google zaczął w tym tygodniu, na żądanie użytkowników, usuwać z wyników podawanych przez jego wyszukiwarkę niektóre pozycje, stosując się do orzeczenia Trybunału Sprawiedliwości UE, który w maju zdecydował o “prawie do bycia zapomnianym”. Poinformował o tym rzecznik Google’a Al…
Certyfikaty SSL, czy warto inwestować ?
Decydując się na założenie własnej strony internetowej – prywatnej lub firmowej musimy wybrać hosting, domenę i podjąć decyzje dotyczące wielu innych rzeczy związanych z jej postawieniem. Firmy hostingowe często oferują także wykupienie specjalnych certyfikatów SSL. Jednak nie każdy wie, co to jest…
Po co Ci content marketing?
Wraz z rozwijającymi się trendami content marketingowymi, wzrastają zasoby i środki przeznaczane na ich wdrażanie. Na rynku amerykańskim 1/3 budżetów marketingowych w sektorze B2B, pożytkowana jest właśnie na CM, a więcej niż połowa marketerów deklaruje zwiększenie tych nakładów w nadchodzącym…
Content marketing
Szum wokół content marketingu narasta od dłuższego czasu. Jest to „gorący temat”, o którym mówi się coraz częściej. I będzie mówić się jeszcze więcej z uwagi na skuteczność prowadzonych działań w tym zakresie. By jednak osiągnąć sukces, trzeba zacząć od…