google

5 karygodnych błędów początkujących pozycjonerów

Oto znany scenariusz: od jakiegoś czasu prowadzisz stronę internetową i chcesz wypromować ją zupełnie samodzielnie. Usiłujesz zdobyć wiedzę z zakresu SEO oraz pozycjonowania, przeglądając Internet. Zasób tych informacji jest dość spory, a Ty chcesz niemal od razu przystąpić do skutecznego…

Opublikowane w Redakcja

Korzyści z pozycjonowania – czy zdajesz sobie z nich sprawę?

Napływ nowych użytkowników przekłada się na większy zysk Ogromna większość internautów korzysta z Google, przede wszystkim używają oni wyszukiwarki do znajdowania informacji. W dzisiejszych czasach nie wystarczy po prostu mieć stronę internetową -trzeba również podjąć działania, które sprawią, że znajdziemy…

Opublikowane w Redakcja

Na co zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony?

Z perspektywy czytelnika, proces optymalizacji strony nie powinien właściwie być wcale zauważalny. Chodzi o to, by wszystko wyglądało jak najbardziej naturalnie – teksty na stronie warto podzielić na akapity, lepiej też wykonać kilka podstron poświęconych osobnym zagadnieniom niż zamieszczać zbyt…

Opublikowane w Redakcja

Jak indexować strony w Google: Praktyczne porady

Jeśli prowadzisz stronę internetową, jednym z kluczowych celów jest jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Aby Twoja strona była dobrze widoczna i dostępna dla potencjalnych użytkowników, musi zostać zaindeksowana przez wyszukiwarkę Google. Indexowanie oznacza dodanie strony do bazy danych Google,…

Opublikowane w Redakcja

YouTube – sojusznik każdego pozycjonera

W czasach walki o najwyższą pozycję w wyszukiwarkach, warto wspomóc się nie tylko G+ czy blogspotem. Link do pozycjonowanej strony możemy zamieścić też na kanale tematycznym w serwisie YouTube. Warto także dodać ciekawe materiały, na przykład krótkie i treściwe video…

HTML5

Czym jest HTML5? HTML5 jest oficjalnym następcą HTML 4.01, który już dawno był mocno przestarzały, jak na obecne standardy wyszukiwarek (został przyjęty w standardy przez W3C w 1999 roku). Wprawdzie pomiędzy HTML4.01 a HTML5 pojawił się XHTML, ale nie był…

Pozycjonowanie w Bing vs. Google – podobieństwa oraz różnice

Wyszukiwarka Bing ma obecnie około 3% udziału w polskim rynku tego typu aplikacji. Tendencja jest rosnąca, jeśli chodzi o wyszukiwanie mobilne – Bing to domyślny silnik wyszukiwania dla telefonów z systemem Windows Phone. Ponadto, narzędzie od firmy Microsoft jest ustawione…

Na czym polega kanibalizacja słów kluczowych?

W przypadku pozycjonowania rozbudowanego serwisu internetowego, takiego jak sklep online z wieloma produktami z tej samej grupy należy pamiętać o różnicowaniu keywords. Gdy mamy portal o wielu podstronach, a każdą z takich sub-witryn pozycjonujemy na identyczne, zachodzi wtedy zjawisko kanibalizacji…

Jak sprawdzać linki przychodzące?

Odnośniki, które kierują do naszej strony internetowej, mają z zasady dość spory potencjał co do poprawienia jej widoczności w Google. Oczywiście, najlepiej gdyby wszystkie linki przychodzące były zdobywane ręcznie, w sposób naturalny i pochodziły wyłącznie z zaufanych źródeł. Jeśli nasza…