Pozycjonowanie

Kompletny przewodnik po skutecznych strategiach pozycjonowania dla Twojej firmy

Pozycjonowanie jest kluczowym elementem strategii marketingowej dla firmy. Poniżej przedstawiam kompletny przewodnik po skutecznych strategiach pozycjonowania, które mogą pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces online: Dlaczego pozycjonowanie jest ważne dla Twojej firmy Pozycjonowanie jest niezwykle ważne dla Twojej firmy z kilku…

Social media a pozycjonowanie

Mówi się, że zajęcie miejsca na pierwszej stronie wyników Google niekoniecznie ma związek z obecnością w mediach społecznościowych. Jak jest naprawdę? Z pewnością większość ruchu na pozycjonowanych stronach pochodzi z wyszukiwarki, ale gdy spojrzymy na statystyki odwiedzin, trafią się też…

Jakie działania składają się na pozycjonowanie?

Często pojęcie „pozycjonowanie” kojarzy się ludziom pejoratywnie. Wielu laików jest zdziwionych, że ktoś w ogóle może w jakikolwiek sposób manipulować wynikami wyszukiwania. Zaś jeśli przedstawimy im potencjalne korzyści dla ich strony www po zastosowaniu tego typu działań, i poprzemy to…

Czym jest wskaźnik Page Rank (PR)?

Współczynnik PR to tajemniczy algorytm, w oparciu o który Google ustala jakość strony. Co więcej, w odniesieniu do tej jakości nie mówimy o jej pozycji w wyszukiwarce, a o dobrych i sprawdzonych źródłach licznych linków, które do niej prowadzą. Wysoki…

Marketing internetowy

Reklama seo jest formą reklamy, której misją jest podnoszenie pozycji w wyszukiwarce na określone słowo główne. Już nie jedna korporacja zastanawiała się z jakiego powodu korporacja konkurencyjna jest na tak wysokiej pozycji. W celu pozyskiwania wiadomości pozyskał odpowiedź, że zadbała…

System wymiany linków – czy to już Black Hat Seo?

Firmy, które zajmują się świadczeniem usług takich jak pozycjonowanie stron, potrafią omamić klienta perspektywą trafienia do TOP10 nawet w.. 14 dni (autentyczny przypadek)! Jeśliby jednak przyjrzeć się bliżej metodom, jakie one oferują, zdarza się, że głównym środkiem do celu są…

Reklama kontekstowa – AdSense

W artykule „Reklama kontekstowa” wymieniłem kilka systemów reklamy kontekstowej. Sam korzystałem z trzech z nich — Google AdSense, OnetKontekst i AdBid. Z tych trzech najlepszy dla mnie jest AdSense i dlatego korzystam w tej chwili wyłącznie z niego. Z tego…

Mapa strony internetowej – sitemap

Mapa strony internetowej (ang. sitemap) to plik lub strona, które zawierają hierarchiczną listę wszystkich dostępnych stron internetowych w ramach danej witryny. Jej głównym celem jest ułatwienie nawigacji zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów wyszukiwarek. Zastosowanie mapy strony internetowej to:…

Czy domena ma wpływ na pozycjonowanie ?

Obecnie nazwy domen zaczynają mieć tak duże znaczenie, jak znak towarowy czy marka produktu. Jeśli nazwa domeny jest chwytliwa, prosta oraz kojarząca się z produktem czy usługą danej firmy, zostanie zapamiętana przez klientów. Jeśli zostanie zapamiętana, to klient wróci na stronę…