Pozycjonowanie

Mapa witryny

W dobie Internetu, gdy właśnie to medium jest główną formą na zyskanie nowych klientów, podstawą marketingu jest strona internetowa z ofertą firmy. Jednak publikacja, nawet niezwykle atrakcyjnej wizualnie i treściowo witryny przyniesie marne efekty, jeśli nie zostanie dostrzeżona przez wyszukiwarkę internetową. Jak…

Google “prawo do bycia zapomnianym”

Koncern Google zaczął w tym tygodniu, na żądanie użytkowników, usuwać z wyników podawanych przez jego wyszukiwarkę niektóre pozycje, stosując się do orzeczenia Trybunału Sprawiedliwości UE, który w maju zdecydował o “prawie do bycia zapomnianym”. Poinformował o tym rzecznik Google’a Al…

Typosquatting

Typosquatting lub inaczej porywanie URL (ang. URL hijacking) jest formą piractwa domenowego polegającą na rejestrowaniu nazw domen różniących się nieznacznie od nazw popularnych serwisów internetowych w nadziei, że często popełnione przez internautów błędy w pisowni ich nazw skierują ruch na…

Certyfikaty SSL, czy warto inwestować ?

Decydując się na założenie własnej strony internetowej – prywatnej lub firmowej musimy wybrać hosting, domenę i podjąć decyzje dotyczące wielu innych rzeczy związanych z jej postawieniem. Firmy hostingowe często oferują także wykupienie specjalnych certyfikatów SSL. Jednak nie każdy wie, co to jest…

Na czym polega pozycjonowanie Long Tail?

Przed dziesięcioma laty, pewien mądry człowiek imieniem Chris Anderson wymyślił koncepcję obrazującą modele ekonomiczne i biznesowe, dzięki którym uzyskuje się większe obroty w sprzedaży. Swoją strategię nazwał „The Long Tail” (długi ogon). Z czasem pomysł ten zaczęły wdrażać w swój…

Po co Ci content marketing?

Wraz z rozwijającymi się trendami content marketingowymi, wzrastają zasoby i środki przeznaczane na ich wdrażanie. Na rynku amerykańskim 1/3 budżetów marketingowych w sektorze B2B, pożytkowana jest właśnie na CM, a więcej niż połowa marketerów deklaruje zwiększenie tych nakładów w nadchodzącym…

Linki dofollow i nofollow

Linki, znane również jako hiperłącza, są interaktywnymi elementami w tekście lub obrazach, które pozwalają na przeniesienie się z jednej strony internetowej lub dokumentu do innego miejsca w sieci. Są to klikalne elementy, które umożliwiają użytkownikom przeniesienie się bezpośrednio do powiązanych…

Content marketing

Szum wokół content marketingu narasta od dłuższego czasu. Jest to „gorący temat”, o którym mówi się coraz częściej. I będzie mówić się jeszcze więcej z uwagi na skuteczność prowadzonych działań w tym zakresie. By jednak osiągnąć sukces, trzeba zacząć od…

Krótki audyt SEO swojej strony internetowej

Co to jest Audyt SEO? Nawet najbardziej nowoczesna strona internetowa nie będzie widoczna w wynikach wyszukiwania, jeśli nie zostanie dostosowana do wymogów SEO. Tymczasem wystarczy zastosować się do kilku najważniejszych – dość oczywistych – zasad, by wyraźnie wpłynąć na lepszą…