linki

Pozycjonowanie SEO – Linki Zewnętrzne , Linki Wewnętrzne

Polecane wpisy Pozycjonowanie stron w 2015 roku – nastały ciężkie czasy dla pozycjonerów Ten rok przyniósł nam nieoczekiwany powrót do łask Content Marketingu, co było spowodowane przede wszystkim działaniami Google oraz rosnącą konkurencją Czytaj dalej Jak Inwestować na Giełdzie, papiery…

Jak sprawdzać linki przychodzące?

Odnośniki, które kierują do naszej strony internetowej, mają z zasady dość spory potencjał co do poprawienia jej widoczności w Google. Oczywiście, najlepiej gdyby wszystkie linki przychodzące były zdobywane ręcznie, w sposób naturalny i pochodziły wyłącznie z zaufanych źródeł. Jeśli nasza…

Anchor text, czyli o frazach, na które pozycjonujemy

Jeśli chodzi o język HTML, znacznik <a> służy do tworzenia tzw. kotwicy (anchor). Tego typu struktura może zawierać ukryty odnośnik, który prowadzi do innej strony internetowej. Taki zakotwiczony link www, zwykle kryje się pod postacią tekstu. Z powyższego wynika, że…

System wymiany linków – czy to już Black Hat Seo?

Firmy, które zajmują się świadczeniem usług takich jak pozycjonowanie stron, potrafią omamić klienta perspektywą trafienia do TOP10 nawet w.. 14 dni (autentyczny przypadek)! Jeśliby jednak przyjrzeć się bliżej metodom, jakie one oferują, zdarza się, że głównym środkiem do celu są…

Mapa strony internetowej – sitemap

Mapa strony internetowej (ang. sitemap) to plik lub strona, które zawierają hierarchiczną listę wszystkich dostępnych stron internetowych w ramach danej witryny. Jej głównym celem jest ułatwienie nawigacji zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów wyszukiwarek. Zastosowanie mapy strony internetowej to:…

Co to jest pozycjonowanie

Pozycjonowanie strony to nic innego jak działania mające na celu podniesienie pozycji strony www w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych. Tutaj przoduje przede wszystkim Google i to na tej wyszukiwarce najbardziej skupiają się osoby pozycjonujące strony internetowe. Pozycjonowanie stron www…

Jak wyjść z filtra za nienaturalne linki?

Najprostsza odpowiedź – poprawić elementy, które skutkowały nałożeniem filtra. Tutaj pojawia się jednak często problem – które to elementy i jak zrobić to szybko? Pierwszy element – diagnoza filtra witryny Aby odpowiedzieć na pytanie jak wyjść z filtra Google, należy…

Czy ilość linków przychodzących do strony ma znaczenie?

Zdobywanie linków przychodzących do strony (link building), to proces wspierający jej skuteczne pozycjonowanie. W tym przypadku większe znaczenie od liczby linków ma ich jakość, czyli wysoki poziom rozmaitych parametrów witryn, w których zostały one zamieszczone. Z jakich źródeł pozyskiwać mocne…

Linkowanie wewnętrzne kontra linki zewnętrzne – o co w tym chodzi?

Początkujący pozycjoner dowiaduje się, że istotne są wszelkie działające odnośniki, które prowadzą do danej strony internetowej. Okazuje się, że link z zewnątrz (inbound link), ma znacznie większą moc niż link wewnętrzny – choć tych drugich oczywiście, też nie powinno zabraknąć…

Prawidłowe tworzenie odwołań

Na czym polega prawidłowe tworzenie odwołań? Stopniowanie – należy pamiętać o tym, by nasze działania były sukcesywne. Stały przyrost linków jest sytuacją wzorcową, nie możemy brać pod uwagę systemu malejącego. Idealna sytuacja zachodzi, gdy w pierwszych miesiącach naszych działań ilość…

Czy kupowanie linków to dobry pomysł?

Ostatnie doniesienia z Rosji pokazują, ze tamtejsza wyszukiwarka Yandex w minionych dniach usunęła z indeksu kilkaset stron internetowych. Dlaczego? Właściciele ukaranych witryn usiłowali podnieść ich pozycję, kupując masowo linki przychodzące. Opisana sytuacja skłania do refleksji w kontekście Google – wiele…

Na co zwracać uwagę podczas pozyskiwania linków przychodzących?

Jeśli chodzi o pozycjonowanie, warto zabrać się do tego typu działań z rozwagą. Istotnym elementem walki o pierwsze miejsca na liście wyników Google jest link building. Tu też warto dodać, że aktualnie liczy się nie tyle sama ilość odnośników przychodzących,…

Linki brandowe – najbardziej bezpieczne odnośniki do twojej strony

Poza samą optymalizacją witryny internetowej, kolejnym ważnym czynnikiem podczas skutecznych prób zdobywania wysokich pozycji w wyszukiwarce jest link building. Pozyskanie wartościowych odnośników do strony www to proces, który ma prowadzić do zwiększenia ruchu na naszej witrynie. Mamy tu na myśli…

Ile linków wychodzących z serwisu jest akceptowalne przez Google?

Matt Cutts z Google bardzo fajnie wyjaśnia, jakie jest obecnie podejście Google do ilości linków umieszczonych na pojedynczej stronie. Przeczytaj mój skrótowy transkrypt filmu poniżej.   Przez długi czas jedną z wytycznych Google w zakresie właściwej ilości linków umieszczonych na…

Czym jest kreatywny link building?

Linki można pozyskiwać na różne sposoby. Wiadomo już, że warto zdobywać je ręcznie, a nie na drodze działalności internetowych botów albo odpowiedniego oprogramowania. Jednak umieszczanie odsyłaczy przez ludzi, szczególnie gdy jest powtarzalną pracą na masową skalę, nosi znamiona działań niemalże…