Baza wiedzy News Pozycjonowanie

Google a metatagi

Musisz wiedzieć, że oficjalna dokumentacja dostarczona przez tą najpopularniejszą wyszukiwarkę nie zostawia w kwestii metatagów złudzeń. Jak można wyczytać, Google rozumie następujące metatagi: po czym następuje wyliczenie, tych tagów, którymi możemy coś w tej wyszukiwarce zawojować:

  • Opis stronydokładne opisy mogą zwiększyć liczbę odwiedzin [..] nie wpływają one na ranking w wynikach
  • Tag Robots/GoogleBot – służący do sugerowania, w jaki sposób ma przebiegać indeksacja lub jej zablokowanie.
  • Tytuł strony – wyświetlany w belce tytułowej jak i wynikach
  • Strona kodowa – metatagi dotyczący ustalania kodowania danej strony internetowej.
  • Tag odświeżenia lub przekierowania strony z poziomu HTML. Refresh.
  • Tag weryfikacyjny – służący do aktywowania usług narzędzi dla webmasterów.

Na powyższym spisie Google nie wyszczególnia metatagu słów kluczowych, co oznacza, że nie ma on wpływu na pozycję.

Polecane wpisy
Nowa metoda rozpoznawania twarzy, rozpoznaje nawet w ciemności

Dwóch niemieckich naukowców przedstawiło wyniki interesujących badań nad metodami rozpoznawania twarzy w kompletnej ciemności. Algorytm działa na zasadzie porównywania obrazów termalnych Czytaj dalej

Apple – potentat informatyczny

Historia Apple sięga początku lat 70. XX wieku, kiedy to Steve Jobs, Steve Wozniak i Ronald Wayne założyli firmę Apple Czytaj dalej

Czytaj  Instalacja Linux, Apache, MySQL, PHP (LAMP) Stack na Ubuntu