Marketing internetowy
Reklama seo jest formą reklamy, której misją jest podnoszenie pozycji w wyszukiwarce na określone słowo główne. Już nie jedna korporacja zastanawiała się z jakiego powodu korporacja konkurencyjna jest na tak wysokiej pozycji. W celu pozyskiwania wiadomości pozyskał odpowiedź, że zadbała…
Co to jest pozycjonowanie
Pozycjonowanie strony to nic innego jak działania mające na celu podniesienie pozycji strony www w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych. Tutaj przoduje przede wszystkim Google i to na tej wyszukiwarce najbardziej skupiają się osoby pozycjonujące strony internetowe. Pozycjonowanie stron www…
Jak wyjść z filtra za nienaturalne linki?
Najprostsza odpowiedź – poprawić elementy, które skutkowały nałożeniem filtra. Tutaj pojawia się jednak często problem – które to elementy i jak zrobić to szybko? Pierwszy element – diagnoza filtra witryny Aby odpowiedzieć na pytanie jak wyjść z filtra Google, należy…
Page Rank Google a pozycjonowanie stron
Page Rank (w skrócie) PR, jest to algorytm matematyczny stworzony przez Google, na podstawie którego jest, a w zasadzie była obliczana ważność znalezionych stron dla każdego z zapytań. Page Rank to rozwinięcie znanej od dawna heurystyki, wedle której jakość tekstu…
Google a metatagi
Musisz wiedzieć, że oficjalna dokumentacja dostarczona przez tą najpopularniejszą wyszukiwarkę nie zostawia w kwestii metatagów złudzeń. Jak można wyczytać, Google rozumie następujące metatagi: po czym następuje wyliczenie, tych tagów, którymi możemy coś w tej wyszukiwarce zawojować: Opis strony – dokładne…
Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?
Zasadnicza. W większości wypadków działania pozycjonerskie to pic na wodę. Włóżmy kij w mrowisko polskiego status quo. Dzisiejszy post pisaliśmy razem i wyraża naszą wspólną opinię. Dla większości (choć trochę) zorientowanych laików, polski rynek SEO jest równoznaczny z pozycjonowaniem. Laicy…
Prawidłowe tworzenie odwołań
Na czym polega prawidłowe tworzenie odwołań? Stopniowanie – należy pamiętać o tym, by nasze działania były sukcesywne. Stały przyrost linków jest sytuacją wzorcową, nie możemy brać pod uwagę systemu malejącego. Idealna sytuacja zachodzi, gdy w pierwszych miesiącach naszych działań ilość…
Dobór słów kluczowych
Jedną z najważniejszych rzeczy w skutecznym pozycjonowaniu, jest dobranie optymalnych słów kluczowych. Słowa kluczowe, to słowa bądź frazy, na które chcemy aby nasza strona pokazywała się wysoko w wyszukiwarkach. Większość firm pozycjonujących pobiera opłaty od ilości i stopnia trudności słów…
Systemy wymiany linków SWL
System wymiany linków to nic innego jak automatyczny system do pozycjonowania strony. W systemach wymiany linków zazwyczaj znajduje się od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy domen. Na każdej z tych domen może znaleźć się nasz link – jedyne czym musimy…