Baza wiedzy News Pozycjonowanie

Google a metatagi

Musisz wiedzieć, że oficjalna dokumentacja dostarczona przez tą najpopularniejszą wyszukiwarkę nie zostawia w kwestii metatagów złudzeń. Jak można wyczytać, Google rozumie następujące metatagi: po czym następuje wyliczenie, tych tagów, którymi możemy coś w tej wyszukiwarce zawojować:

  • Opis stronydokładne opisy mogą zwiększyć liczbę odwiedzin [..] nie wpływają one na ranking w wynikach
  • Tag Robots/GoogleBot – służący do sugerowania, w jaki sposób ma przebiegać indeksacja lub jej zablokowanie.
  • Tytuł strony – wyświetlany w belce tytułowej jak i wynikach
  • Strona kodowa – metatagi dotyczący ustalania kodowania danej strony internetowej.
  • Tag odświeżenia lub przekierowania strony z poziomu HTML. Refresh.
  • Tag weryfikacyjny – służący do aktywowania usług narzędzi dla webmasterów.

Na powyższym spisie Google nie wyszczególnia metatagu słów kluczowych, co oznacza, że nie ma on wpływu na pozycję.

Polecane wpisy
Rodzaje kar nakładanych na pozycjonowane strony

Wyszukiwarka Google nakłada kary na strony, które podczas pozycjonowania złamały jeden z punktów regulaminowych. Kary mogą być następujące: ban - Czytaj dalej

Jak zainstalować Drupal 8 na Ubuntu
Jak zainstalować Drupal 8 na Ubuntu

Jak zainstalować Drupal 8 na Ubuntu – Kompletny przewodnik Drupal 8 to jedna z najpopularniejszych platform CMS (Content Management System), Czytaj dalej

Czytaj  50 czynników On-Site – Wpływających na pozycjonowanie strony