Jak pozycjonować prywatną stronę za darmo
Pozycjonowanie stron internetowych jest kluczowym elementem sukcesu w dzisiejszej erze cyfrowej. Bez odpowiedniej widoczności w wynikach wyszukiwania, nawet najbardziej atrakcyjna i wartościowa strona może pozostać nieodkryta przez potencjalnych użytkowników. Jednak dla wielu właścicieli prywatnych stron internetowych, koszty związane z pozycjonowaniem…
Po co budować własne zaplecze SEO?
Gdy pozycjonujemy stronę, warto pozyskiwać linki przychodzące z jak największej liczby zróżnicowanych źródeł. Dla przykładu, katalogi stron, czy presell pages, to tylko ułamek tego typu bazy odnośników. Kiedy zależy nam na dobrych efektach pozycjonowania i nie chcemy ryzykować utraty jakości…
Jakie działania składają się na pozycjonowanie?
Często pojęcie „pozycjonowanie” kojarzy się ludziom pejoratywnie. Wielu laików jest zdziwionych, że ktoś w ogóle może w jakikolwiek sposób manipulować wynikami wyszukiwania. Zaś jeśli przedstawimy im potencjalne korzyści dla ich strony www po zastosowaniu tego typu działań, i poprzemy to…
Marketing internetowy
Reklama seo jest formą reklamy, której misją jest podnoszenie pozycji w wyszukiwarce na określone słowo główne. Już nie jedna korporacja zastanawiała się z jakiego powodu korporacja konkurencyjna jest na tak wysokiej pozycji. W celu pozyskiwania wiadomości pozyskał odpowiedź, że zadbała…
Mapa strony internetowej – sitemap
Mapa strony internetowej (ang. sitemap) to plik lub strona, które zawierają hierarchiczną listę wszystkich dostępnych stron internetowych w ramach danej witryny. Jej głównym celem jest ułatwienie nawigacji zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów wyszukiwarek. Zastosowanie mapy strony internetowej to:…
Czy domena ma wpływ na pozycjonowanie ?
Obecnie nazwy domen zaczynają mieć tak duże znaczenie, jak znak towarowy czy marka produktu. Jeśli nazwa domeny jest chwytliwa, prosta oraz kojarząca się z produktem czy usługą danej firmy, zostanie zapamiętana przez klientów. Jeśli zostanie zapamiętana, to klient wróci na stronę…
Mapa witryny
W dobie Internetu, gdy właśnie to medium jest główną formą na zyskanie nowych klientów, podstawą marketingu jest strona internetowa z ofertą firmy. Jednak publikacja, nawet niezwykle atrakcyjnej wizualnie i treściowo witryny przyniesie marne efekty, jeśli nie zostanie dostrzeżona przez wyszukiwarkę internetową. Jak…
Linki dofollow i nofollow
Linki, znane również jako hiperłącza, są interaktywnymi elementami w tekście lub obrazach, które pozwalają na przeniesienie się z jednej strony internetowej lub dokumentu do innego miejsca w sieci. Są to klikalne elementy, które umożliwiają użytkownikom przeniesienie się bezpośrednio do powiązanych…
Content marketing
Szum wokół content marketingu narasta od dłuższego czasu. Jest to „gorący temat”, o którym mówi się coraz częściej. I będzie mówić się jeszcze więcej z uwagi na skuteczność prowadzonych działań w tym zakresie. By jednak osiągnąć sukces, trzeba zacząć od…