Pozycjonowanie lokalne – jak dotrzeć do klientów w swojej okolicy?
Inne

Pozycjonowanie lokalne – jak dotrzeć do klientów w swojej okolicy?

Działające na współczesnym rynku firmy nie mają łatwo. Konkurencja jest olbrzymia, a konsumenci coraz bardziej wymagający. Ciężko dotrzeć do potencjalnych klientów bez perfekcyjnie przygotowanej strategii marketingowej. Nawet małe firmy o zasięgu lokalnym muszą istnieć w Internecie, bo to właśnie tutaj toczy się życie współczesnego człowieka. Co zrobić, aby zyskać rozpoznawalność wśród klientów z najbliższej okolicy? Trzeba zadbać o pozycjonowanie lokalne, o którym opowiemy w naszym artykule.

Lokalne pozycjonowanie sklepów internetowych – na czym polega?

Pozycjonowanie sklepów internetowych to kompleksowe działania SEO (Search Engine Optimization), których celem jest poprawa widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google. W przypadku pozycjonowania lokalnego – celem są wyniki lokalne.

Mówiąc wprost – chodzi o to, aby firma pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania, kiedy użytkownik wyszukuje jakichś produktów i usług w pobliżu. Samodzielne pozycjonowanie sklepu internetowego jest oczywiście możliwe. Aby jednak osiągnąć pożądane efekty (czyli widoczność sklepu internetowego w Google i co za tym idzie, zwiększenie sprzedaży) – warto powierzyć to zadanie specjalistom SEO.

Pozycjonowanie lokalne – jak dotrzeć do klientów w swojej okolicy?
Pozycjonowanie lokalne – jak dotrzeć do klientów w swojej okolicy?

Agencja SEO – wsparcie w lokalnym biznesie

Profesjonalna agencja creas solutions ma doświadczenie w pozycjonowaniu lokalnym. Oto, co zyskasz po nawiązaniu współpracy:

  • Audyt SEO – pierwszym krokiem jest rzetelna analiza strony internetowej. Wyniki pozwolą porównać, jak Twoja firma wypada na tle konkurencji i co trzeba poprawić.
  • Opracowanie kompleksowej strategii pozycjonowania strony – kolejny etap to przygotowanie indywidualnej strategii SEO. W procesie pozycjonowania sklepu internetowego trzeba wdrożyć różne działania, jak analiza słów kluczowych, optymalizacja techniczna strony, optymalizacja treści, poprawa UX, link building itd.
  • Optymalizacja sklepu internetowego – prawidłowo zoptymalizowany sklep internetowy bezpośrednio wpływa na konwersję. Agencja SEO zajmie się takimi elementami jak szybkość ładowania strony, struktura sklepu internetowego, certyfikat SSL, responsywność mobilna itd.
  • Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma – jest to bardzo ważny element lokalnego SEO. Optymalizacja wizytówki pozwala na skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego w mapach Google i lokalnych wynikach wyszukiwania.
  • Lokalny link building – agencja SEO zadba o pozyskanie wartościowych linków z innych stron internetowych. Dla lepszego pozycjonowania lokalnego trzeba zdobyć linki z lokalnych katalogów firm.
  • Monitoring i raportowanie – działania SEO dla e-commerce to nie jednorazowa usługa, ale pewien proces. Konieczne jest zatem monitorowanie efektów działań i bieżące wdrażanie zmian w strategii SEO na podstawie analizy danych.
Czytaj  Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami - co je charakteryzuje?

Profesjonalna agencja SEO pomoże Ci rozwinąć skrzydła w biznesie i dotrzeć do klientów w okolicy (ale też globalnie). Kluczowe są takie działania jak: audyt SEO, opracowanie strategii pozycjonowania, optymalizacja sklepu internetowego, optymalizacja wizytówki Google Moja Firma, lokalny link building oraz stały monitoring i raportowanie efektów.

Polecane wpisy
Jak zabawki budują pewność siebie
Pewne siebie dziecko

Jak zabawki budują pewność siebie? Przewodnik dla rodziców Z doświadczenia wiem, że zabawki mają ogromny wpływ na rozwój dziecka – Czytaj dalej

Profesjonalny serwis urządzeń elektronicznych
Profesjonalny serwis urządzeń elektronicznych

Twój telefon przestał działać? Komputer wymaga naprawy? W RMC Serwis w Pępowie znajdziesz profesjonalną pomoc! Oferujemy szybkie i skuteczne naprawy Czytaj dalej