Pozycjonowanie

Wytyczne Google dla Webmasterów

Określenie to jest bardzo dobrze znane wszystkim osobom związanym z branżą SEO. Stanowi ono zbiór wytycznych iw skazówek, jakimi powinni kierować się webmasterzy.

Wytyczne Google dla Webmasterów to podstawowa lektura także i tych osób, które dopiero zaczynają „wgryzać się” w temat pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Dzięki nim dowiedzą się np., czy Google zezwala na uczestnictwo w systemach wymiany linków, jaka powinna być dobra strona internetowa czy dozwolone jest ukrywanie tekstu na stronie itp.

Wskazówki zawarte nie zawsze wydają się nam być zrozumiałymi czy …. sensownymi. Coraz większa jednak grupa osób, która się do nich stosuje oraz coraz bardziej stanowcze kroki, jakie podejmuje Google w walce ze spamem w Internecie pozwalają sądzić, że zaczynają one odgrywać coraz większą rolę w naszym życiu.

Warto się z nimi zapoznać, aby znać stanowisko Google w różnych kwestiach związanych z promocją stron w Internecie.

Polecane wpisy
Zobacz jak pozycjonować strony i zajmować pierwsze miejsca w google?

Wiele osób zastanawia się jak pozycjonować strony. Skuteczna reklama w internecie jest coraz trudniejsza. Google ogarnęło już cały glob i Czytaj dalej

SEO – zmiana protokołu z HTTP na HTTPS

Na początku sierpnia 2014 roku Google na swoim oficjalnym blogu podał informację, że certyfikat SSL/HTTPS stał się jednym z czynników Czytaj dalej

Pozycjonowanie wizerunkowe

Na czym polegają tego typu działania? Oczywiście na budowie reputacji. Stworzenie pozytywnego wizerunku danej firmy to przede wszystkim korzystne opinie Czytaj dalej

Reklama internetowa poza wyszukiwarkami

Co by było gdyby nie istniały wyszukiwarki internetowe? W jaki sposób odbywałaby się wówczas promocja stron w sieci, i czy Czytaj dalej

6 najczęściej popełnianych błędów marketingowych

1. Ustalenie złej ceny Pewna kobieta prowadziła sklep z pamiątkami dla turystów. Interes szedł całkiem nieźle. W sezonie było dużo Czytaj dalej

Udostępnij wpis: