Reklama kontekstowa
Dziś zajmę się wyjaśnieniem, czym jest tzw. reklama kontekstowa i dlaczego jest fajna z punktu widzenia osoby, która poszukuje reklamodawców. Reklama kontekstowa to wszystkie rodzaje reklam (bannery, linki, boksy reklamowe), które automatycznie dopasowują się do treści strony, w której są…
Content Marketing – skuteczna reklama i skuteczne SEO
W czasach, gdy tradycyjne formy reklamy internetowej tracą na skuteczności, a znalezienie dowolnej informacji zajmuje zaledwie kilka sekund niezależnie od tego gdzie jesteśmy i co robimy, warto zwrócić uwagę na formy reklamy, które nie tylko spełniają funkcję reklamową, ale i…
7 najczęstszych błędów początkujących w Facebook Ads
Jakie błędy najczęściej popełniają osoby początkujące w reklamach na Facebooku? Jakie błędy notorycznie pojawiają się na kontach reklamowych, którym wykonujemy audyty? Polecane wpisy Bitcoin i kryptowaluty dla początkujących https://youtu.be/E9-olgNvUwI Jak Inwestować na Giełdzie, papiery wartościowe, akcje https://youtu.be/wU4jrxqxbYw WiFi 7,…
Promocja na Facebooku: czy się opłaca ?
To, że Internet jest potężną siłą promocyjną wiemy nie od dawna. Marketingowcy prześcigają się w różnorodnych strategiach reklamy skierowanych w wirtualny świat. Jednak do tej pory większość tych środków była, ujmując to dość niezgrabnie, porozrzucana po najróżniejszych zakątkach sieci. Od…
RWD w świecie reklamy mobilnej
Parę miesięcy temu firma Google wprowadziła do swojej przeglądarki internetowej algorytm sprawdzający zgodność stron internetowych z urządzeniami mobilnymi – strony zgodne otrzymują od tej pory lepsze wyniki w rankingach wyszukiwania. Dlaczego Google zdecydowało się na taki ruch, co on właściwie…
Programy partnerskie dla blogów
Zarabianie na programach partnerskich jest możliwe, ale pod warunkiem, że blog, na którym chcemy zarabiać spełnia kilka warunków. Przede wszystkim musi być na nim duży ruch – idealnie byłoby, gdyby sporą część stanowili lojalni czytelnicy, którzy darzą nas zaufaniem i…
Nakręć swoją firmę na YouTube
Szacunkowo z serwisu YouTube korzysta około miliarda użytkowników. Co minutę na serwery internetowego giganta trafia 300 godzin filmów, a połowa ich wyświetleń generowana jest na urządzeniach mobilnych. Marki wykorzystują ogromną popularność serwisu wykupując w nim miejsca na reklamy video. Czy nie lepiej…
Facebook kontra YouTube.
Kiedy Facebook ogłosił zwiększenie nacisku na wideo internetowe, branża zaczęła wyczekiwać starcia tytanów. „Czy to koniec YouTube?”, „Facebook stanie się domem dla wideo w Internecie?”, „YouTube zwycięży, czyli dlaczego Facebook ssie”, „Czy w końcu sprzedam swojego Opla?” – takie i…
Marketing internetowy
Reklama seo jest formą reklamy, której misją jest podnoszenie pozycji w wyszukiwarce na określone słowo główne. Już nie jedna korporacja zastanawiała się z jakiego powodu korporacja konkurencyjna jest na tak wysokiej pozycji. W celu pozyskiwania wiadomości pozyskał odpowiedź, że zadbała…
SmartContext – reklama kontekstowa w boksach i linkach
Dziś Darek z linkpraca.pl napisał o SmartContext, ciekawym systemie reklamy kontekstowej. Testuję go od 10. listopada i chyba nadszedł dobry moment, by coś na ten temat napisać. Darek prosił o wpisywanie opinii w komentarzach, ja podzielę się moimi spostrzeżeniami tutaj…
Reklama internetowa
Możemy wskazać wiele zalet reklamy w Internecie. Do najważniejszych z nich zalicza się szeroki zasięg oraz niski koszt. Internet znosi wszelkie bariery geograficzne i czasowe, a także działa nieustannie (24 godziny na dobę). Za jego pomocą firmy mogą dotrzeć z reklamowanym przez…