News Pozycjonowanie

Promocja na Facebooku: czy się opłaca ?

To, że Internet jest potężną siłą promocyjną wiemy nie od dawna. Marketingowcy prześcigają się w różnorodnych strategiach reklamy skierowanych w wirtualny świat. Jednak do tej pory większość tych środków była, ujmując to dość niezgrabnie, porozrzucana po najróżniejszych zakątkach sieci. Od czasu pojawienia się Facebooka nastąpił wyraźny przełom. W końcu znalazło się miejsce, w którym świat kumuluje się do jednego adresu internetowego. Taki twór wydaje się zatem idealnym miejscem do nowoczesnego PR-u.

Facebook jako narzędzie promocyjne daje przede wszystkim możliwość prostej strategii reklamowania własnych marek i produktów. Metodą tą jest stworzenie odrębnego profilu, czyli tak zwanej strony fanowskiej, która dostępna jest nieograniczonej ilości użytkowników portalu. Za jej pomocą można promować przeróżne ‘rzeczy’ – od gwiazd muzycznych po własne wyroby czy firmy i lokale. Takie strony oferują niezliczoną ilość funkcji i statystyk. Dzięki temu można na bieżąco śledzić stan swojego profilu i ulepszać go w zależności od oczekiwań i potrzeb.

Jakie możliwości daje taki profil? Stwarza szansę nawiązania trwałej więzi z użytkownikami i fanami strony, którzy zdecydują się na ‘polubienie’ jej. Tworzy się więc dobra platforma komunikacyjna pozwalająca na budowanie marki danego produktu. Dzięki ciągłym aktualizacjom jesteśmy w stanie informować klientów o zmianach i nowościach w firmie, przez co ciągle podtrzymywany z nimi kontakt, daje szansę na identyfikację klientów z tą właśnie marką i częstsze sięganie po nią pośród szerokiego pola wyboru na rynku.

We współczesnym biznesie, jak i w innych dziedzinach życia, stały kontakt i budowanie długofalowych relacji marki z klientami wydaje się rzeczą najważniejszą. Facebook przyczynia się do tego w sposób niewyobrażalny.

Polecane wpisy
TrustRank jest dziś ważniejszy niż PageRank

Mam nadzieję, że nikt nie zabije mnie za to, co zaraz napiszę ... PageRank nie ma już dziś szczególnie dużego Czytaj dalej

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej pozwoli nam dotrzeć do szerokiego grona klientów. Ważna jest nie tylko liczba odwiedzających, ale również ich Czytaj dalej

Pozycjonowanie a strona mobilna

Polityka Google od dłuższego czasu jest coraz bardziej nieprzyjazna stronom internetowym, które nie działają najlepiej w wersji mobilnej.Jeżeli jesteśmy właścicielami Czytaj dalej

Ekstrakty roślinne w kosmetyce?

Ekstrakty roślinne to wyciągi powstające w procesie ekstraktacji. Wykorzystywane są przez wiele gałęzi przemysłu – medyczną, kosmetyczną, farmaceutyczną a nawet Czytaj dalej

Pozycjonowanie w mapach Google

W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić 20 najważniejszych czynników mających wpływ na pozycję strony w mapach google. Przedstawię również te czynniki, Czytaj dalej

50 czynników On-Site – Wpływających na pozycjonowanie strony

Jak podaje samo Google istnieje ponad 200 różnych czynników mających wpływ na pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania. Działania związane z Czytaj dalej

Wpływ SSL na pozycjonowanie

Google ujawniło swoje stanowisko w sprawie znaczenia certyfikatu SSL na pozycjonowanie. Witryny korzystające z szyfrowanego protokołu HTTPS będą traktowane lepiej Czytaj dalej

Udostępnij wpis: