pozycjonowanie

Pozycjonowanie sklepów internetowych on-page SEO i off-page SEO.

Ruch z wyszukiwarki (organic traffic) jest jednym z największych czynników sukcesu twojej strony, ponieważ umożliwia potencjalną zamianę naszych „poszukiwaczy fraz”  w  klientów lub regularnych czytelników naszej witryn. Pozycjonowanie sklepów internetowych a co za tym idzie proces SEO zawiera szereg technik, które należy stosować równolegle aby…

Opublikowane w Redakcja

Google a metatagi

Musisz wiedzieć, że oficjalna dokumentacja dostarczona przez tą najpopularniejszą wyszukiwarkę nie zostawia w kwestii metatagów złudzeń. Jak można wyczytać, Google rozumie następujące metatagi: po czym następuje wyliczenie, tych tagów, którymi możemy coś w tej wyszukiwarce zawojować: Opis strony – dokładne…

Opublikowane w Redakcja

Pozycjonowanie Long Tail

Być może,  kiedy słyszymy termin „pozycjonowanie”, przychodzi  nam na  myśl proces, który  jest wyłącznie jednym z modeli pracy na pozycją strony w wyszukiwarce.  Chodzi  mianowicie o działania, które polegają na pozycjonowaniu na wybrane, nieliczne i  trudne frazy.  Wydawać by się…

Opublikowane w Redakcja

Co to jest pozycjonowanie long tail i jak działa?

Pozycjonowanie long tail to strategia SEO (Search Engine Optimization), która skupia się na optymalizacji długiego ogona słów kluczowych. Słowa kluczowe długiego ogona to zazwyczaj dłuższe, bardziej szczegółowe frazy, które są mniej popularne niż główne słowa kluczowe. Na przykład, zamiast optymalizować…

Opublikowane w Redakcja

Jak zaistnieć w internecie?

Strona internetowa stanowi obecnie obowiązkowy element funkcjonowania każdej firmy. Nie ma znaczenia wielkość przedsiębiorstwa, branża, ani charakter świadczonych usług. Globalna sieć internetowa oferuje wszystkim równe warunki startu i stwarza takie same możliwości wykorzystania. Dobór metod zgodnych z potrzebami firmy i…

Opublikowane w Redakcja

Depozycjonowanie

Wokół depozycjonowania pojawia się wiele kontrowersji. Czym są tego typu działania? Okazuje się, że na pewno nie jest to procedura, mająca na celu obniżenie pozycji stron konkurencji poprzez psucie im profilu linków. Mogą oni wtedy dostać (co najwyżej) filtra, ale…

Opublikowane w Redakcja

Copywriter jak nim zostać

Chciałbyś zarabiać na pisaniu? Rozpoczęcie kariery copywritera jest dużo łatwiejsze, niż Ci się wydaje. Oczywiście – nie usłyszysz tego od „zawodowych guru” copywritingu, którzy desperacko starają się chronić swoją branżę przed napływem nowych osób. Jednak prawda jest taka, że bez…

Opublikowane w Redakcja

Różnice między SEM a SEO

Jakie są główne różnice między linkami sponsorowanymi, czyli reklamą typu paid search, a pozycjonowaniem organicznym (lub naturalnym) SEO? Jako, że często spotykamy się z powyższym pytaniem, postanowiłem opisać główne, podstawowe różnice pomiędzy tymi dwiema składowymi działań SEM. Zachęcamy do wcześniejszego…

Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?

Zasadnicza. W większości wypadków działania pozycjonerskie to pic na wodę. Włóżmy kij w mrowisko polskiego status quo. Dzisiejszy post pisaliśmy razem i wyraża naszą wspólną opinię. Dla większości (choć trochę) zorientowanych laików, polski rynek SEO jest równoznaczny z pozycjonowaniem. Laicy…