Marketing internetowy
Reklama seo jest formą reklamy, której misją jest podnoszenie pozycji w wyszukiwarce na określone słowo główne. Już nie jedna korporacja zastanawiała się z jakiego powodu korporacja konkurencyjna jest na tak wysokiej pozycji. W celu pozyskiwania wiadomości pozyskał odpowiedź, że zadbała…
Co to jest pozycjonowanie
Pozycjonowanie strony to nic innego jak działania mające na celu podniesienie pozycji strony www w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych. Tutaj przoduje przede wszystkim Google i to na tej wyszukiwarce najbardziej skupiają się osoby pozycjonujące strony internetowe. Pozycjonowanie stron www…
Jak wyjść z filtra za nienaturalne linki?
Najprostsza odpowiedź – poprawić elementy, które skutkowały nałożeniem filtra. Tutaj pojawia się jednak często problem – które to elementy i jak zrobić to szybko? Pierwszy element – diagnoza filtra witryny Aby odpowiedzieć na pytanie jak wyjść z filtra Google, należy…
Page Rank Google a pozycjonowanie stron
Page Rank (w skrócie) PR, jest to algorytm matematyczny stworzony przez Google, na podstawie którego jest, a w zasadzie była obliczana ważność znalezionych stron dla każdego z zapytań. Page Rank to rozwinięcie znanej od dawna heurystyki, wedle której jakość tekstu…
Google a metatagi
Musisz wiedzieć, że oficjalna dokumentacja dostarczona przez tą najpopularniejszą wyszukiwarkę nie zostawia w kwestii metatagów złudzeń. Jak można wyczytać, Google rozumie następujące metatagi: po czym następuje wyliczenie, tych tagów, którymi możemy coś w tej wyszukiwarce zawojować: Opis strony – dokładne…
Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?
Zasadnicza. W większości wypadków działania pozycjonerskie to pic na wodę. Włóżmy kij w mrowisko polskiego status quo. Dzisiejszy post pisaliśmy razem i wyraża naszą wspólną opinię. Dla większości (choć trochę) zorientowanych laików, polski rynek SEO jest równoznaczny z pozycjonowaniem. Laicy…
Prawidłowe tworzenie odwołań
Na czym polega prawidłowe tworzenie odwołań? Stopniowanie – należy pamiętać o tym, by nasze działania były sukcesywne. Stały przyrost linków jest sytuacją wzorcową, nie możemy brać pod uwagę systemu malejącego. Idealna sytuacja zachodzi, gdy w pierwszych miesiącach naszych działań ilość…
Dobór słów kluczowych
Jedną z najważniejszych rzeczy w skutecznym pozycjonowaniu, jest dobranie optymalnych słów kluczowych. Słowa kluczowe, to słowa bądź frazy, na które chcemy aby nasza strona pokazywała się wysoko w wyszukiwarkach. Większość firm pozycjonujących pobiera opłaty od ilości i stopnia trudności słów…
Systemy wymiany linków SWL
System wymiany linków to nic innego jak automatyczny system do pozycjonowania strony. W systemach wymiany linków zazwyczaj znajduje się od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy domen. Na każdej z tych domen może znaleźć się nasz link – jedyne czym musimy…
Niedozwolone techniki SEO
Cloaked pages (tzw. cloaking) – jego celem jest przedstawienie zupełnie innej treści robotom wyszukiwarek niż ten który widzą internauci. Deceptive redirects przekierowania wprowadzające w błąd internautów. Najczęściej to przekierowanie na inne strony bez ich zgody. Duplicate site (inaczej mirrory stron)…
Indeksacja strony www
Indeksacja strony to złożony proces dodawania elementów danej strony internetowej do bazy wyszukiwarki. Podczas indeksacji witryny pod uwagę jest bardzo wiele czynników i elementów całego serwisu. Dokładny proces dodawania strony www do indeksu to tajemnica pilnie strzeżona przez właścicieli wyszukiwarek….
Słownik SEO
Alt – alternatywny opis obrazków. Nie powinien on być przesycony słowami kluczowymi, tylko ma opisywać zawartość obrazka. Anchor text – tekst wyświetlający się jako link, znajdujący się pomiędzy znacznikami . Umieszcza się w nim słowa kluczowe, pod którymi strona jest…
Google nie lubi Seo katalogów ?
Inspiracją do napisania tego posta są moje ostatnie doświadczenia z seo katalogami. Otóż jakiś czas temu zakupiłem multikod do seo katalogów (multikod to 1 kod, który pozwala dodać stronę do nawet kilkuset katalogów, może kosztować kilkadziesiąt złotych). Postanowiłem sprawdzić skuteczność…
Skąd się wzięły katalogi stron?
Internet trafił do nas w latach 90-tych, kiedy to z polskojęzycznych stron istniało zaledwie kilka głównych portali informacyjnych. Zwykle prosperują one do dziś (Onet, Wirtualna Polska, gazeta.pl, itp.). Tego typu strony zawierały wiele serwisów poświęconych różnym zagadnieniom, np. sportowi, muzyce,…
Kupno multikodów do grup katalogów – czy to się opłaca?
Prawie każdy wartościowy katalog stron jest rozwiązaniem płatnym – umieszczenie wpisu może kosztować od kilku do nawet kilkudziesięciu złotych. Zwykle wszystko odbywa się na tej zasadzie, że przy umieszczaniu wpisu należy wysłać smsa lub przelew elektroniczny, żeby otrzymać na maila…
Dodawanie stron do katalogów (reklama)
Dodawanie stron do katalogów jest coraz bardziej kultową usługą, narzędziem, które jest dla pozycjonerów przydatne w procesie pozycjonowania. Usługa ta bazuje na dodawaniu adresu strony internetowej do katalogów netbe. W sieci jest ich sporo. I każdego dnia intensyfikuje się ich…
Netbe.pl – mocny katalog w przystępnej cenie. (reklama)
W Internecie rynkowe decyzje wyglądają nieco inaczej niż w punktach sprzedaży, a ich mierzenie jest również o wiele prostsze, albowiem łatwiej zdobyć dokładne wiadomości na temat tego, jak sprecyzowany numer ip zachowywał się w sieci i czego poszukiwał, co przykuło…
NetBeans – prawdziwy „potwór” dla webmasterów
Jeśli szukasz darmowego, ale zaawansowanego edytora tekstowego do tworzenia stron www i nie tylko – masz 2 wyjścia: Eclipse lub NetBeans. W dalszej części artykułu będę próbował zachęcić do używania tego drugiego: NetBeans IDE – darmowy program łączący wszystkie niezbędne…