Linkowanie wewnętrzne, co to jest linkowanie wewnętrzne, jak zrobić linkowanie wewnętrzne
Linkowanie wewnętrzne to proces tworzenia odnośników (linków) pomiędzy różnymi stronami w ramach tej samej witryny internetowej. Oznacza to, że linki prowadzące do innych stron na tej samej stronie internetowej są uważane za linki wewnętrzne. Linkowanie wewnętrzne jest ważnym elementem optymalizacji…
Różnice między SEM a SEO
Jakie są główne różnice między linkami sponsorowanymi, czyli reklamą typu paid search, a pozycjonowaniem organicznym (lub naturalnym) SEO? Jako, że często spotykamy się z powyższym pytaniem, postanowiłem opisać główne, podstawowe różnice pomiędzy tymi dwiema składowymi działań SEM. Zachęcamy do wcześniejszego…
Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?
Zasadnicza. W większości wypadków działania pozycjonerskie to pic na wodę. Włóżmy kij w mrowisko polskiego status quo. Dzisiejszy post pisaliśmy razem i wyraża naszą wspólną opinię. Dla większości (choć trochę) zorientowanych laików, polski rynek SEO jest równoznaczny z pozycjonowaniem. Laicy…
Zmiany marketingowe w Google – coś więcej niż nowe logo
Ostatnio tematem rozmów wśród internautów jest drobna zmiana identyfikacji wizualnej Google. Najbardziej rzuca się w oczy nowa czcionka (bezszeryfowa) – kolorystyka napisu pozostała w dalszym ciągu podobna. Również jako ikonę czy favikonę, widzimy odmienioną graficznie, pierwszą literę nazwy. O ile…
Linkowanie wewnętrzne kontra linki zewnętrzne – o co w tym chodzi?
Początkujący pozycjoner dowiaduje się, że istotne są wszelkie działające odnośniki, które prowadzą do danej strony internetowej. Okazuje się, że link z zewnątrz (inbound link), ma znacznie większą moc niż link wewnętrzny – choć tych drugich oczywiście, też nie powinno zabraknąć…
Linkowanie wewnętrzne
Linkowanie wewnętrzne to proces tworzenia linków między różnymi stronami w ramach tej samej witryny internetowej. Oznacza to, że linki prowadzące do innych stron na danej stronie internetowej nazywane są linkami wewnętrznymi. Linki wewnętrzne są ważnym elementem optymalizacji stron internetowych. Dzięki…
Parametry jakości domeny – Domain Authority (DA), Page Authority (PA), Domain Rating (DR) oraz URL Rating (UR)
Domain Authority (DA) to wskaźnik opracowany przez firmę Moz, który szacuje siłę i wiarygodność domeny w wyszukiwarkach. Wartość DA mieści się w przedziale od 1 do 100, przy czym im wyższa wartość, tym większa siła domeny i większa szansa na…
Artykuły sponsorowane
Historia artykułów sponsorowanych sięga początków reklamy w prasie i mediach. Już w XIX wieku, firmy zaczęły zamieszczać reklamy w gazetach i czasopismach, aby dotrzeć do potencjalnych klientów. Z czasem, wraz z rozwojem mediów, powstały nowe formy reklamy, takie jak reklama…
Pozycjonowanie stron, jak pozycjonować strony internetowe, metody pozycjonowania stron
Pozycjonowanie stron to proces optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach wyszukiwania organicznego w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google czy Bing. Celem pozycjonowania jest poprawa pozycji strony w rankingach wyszukiwarki, co z kolei zwiększa szanse na to,…
Co to jest domena internetowa? Jak wybrać domenę internetową?
Domena to unikalny i niepowtarzalny adres każdego serwisu internetowego. Planując tworzenie serwisu internetowego warto zastanowić się jaki adres powinien mieć wasz serwis www. Adres powinien zawierać skondensowaną informacją o firmie, produkcie lub usługach. Każda strona www może mieć adres z…
Jak rozpoznać, że nasz WordPress został zhakowany ?
WordPress jako najbardziej popularna platforma blogowa narażona jest na wszelkiego rodzaju ataki ze strony hackerów oraz złośliwe roboty/skrypty. Masa instalacji WP dziennie zostaje przejęta lub zainfekowana dlatego, że właściciele nie przywiązują większej wagi chociażby do wszelkiego rodzaju aktualizacji. W tym…
Darmowe pozycjonowanie strony internetowej
Co rozumiemy pod pojęciem wyszukiwarki? Są to de facto strony internetowe, który powstały po to by indeksować cały Internet, czyli przeszukiwać sieć, wchodzić na każdą stronę internetową i zapisywać we własnej bazie, o czym jest dana strona internetowa i jaką…
Wytyczne Google dla Webmasterów
Określenie to jest bardzo dobrze znane wszystkim osobom związanym z branżą SEO. Stanowi ono zbiór wytycznych iw skazówek, jakimi powinni kierować się webmasterzy. Wytyczne Google dla Webmasterów to podstawowa lektura także i tych osób, które dopiero zaczynają „wgryzać się” w…
Prawidłowe tworzenie odwołań
Na czym polega prawidłowe tworzenie odwołań? Stopniowanie – należy pamiętać o tym, by nasze działania były sukcesywne. Stały przyrost linków jest sytuacją wzorcową, nie możemy brać pod uwagę systemu malejącego. Idealna sytuacja zachodzi, gdy w pierwszych miesiącach naszych działań ilość…
Czy kupowanie linków to dobry pomysł?
Ostatnie doniesienia z Rosji pokazują, ze tamtejsza wyszukiwarka Yandex w minionych dniach usunęła z indeksu kilkaset stron internetowych. Dlaczego? Właściciele ukaranych witryn usiłowali podnieść ich pozycję, kupując masowo linki przychodzące. Opisana sytuacja skłania do refleksji w kontekście Google – wiele…
Pozycjonowanie z Twitter i Facebook
Pozycjonowanie jest obecnie bardzo popularna i potrzebną rzeczą. Niestety wbrew temu co się wydaje jest to bardzo trudne i skomplikowane. Nie zawsze metody pozycjonowania są metodami skutecznymi. Dlatego też co chwila pojawiają się nowsze i ciekawsze pomysły, które by pomogły…
Zakazane metody pozycjonowania stron
Pozycjonowanie stron internetowych to proces optymalizacji strony internetowej w celu poprawy jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Istnieją jednak niektóre metody pozycjonowania, które są uznawane za nieetyczne lub niezgodne z wytycznymi wyszukiwarek i mogą prowadzić do banowania strony z wyników wyszukiwania…
Na co zwracać uwagę podczas pozyskiwania linków przychodzących?
Jeśli chodzi o pozycjonowanie, warto zabrać się do tego typu działań z rozwagą. Istotnym elementem walki o pierwsze miejsca na liście wyników Google jest link building. Tu też warto dodać, że aktualnie liczy się nie tyle sama ilość odnośników przychodzących,…