Pozycjonowanie

Pozycjonowanie tekstem – seo copywriting

Dobrze stworzona treść pojawia się wysoko w wynikach Google na konkretne zapytania. Dobrze jest więc pisać teksty w taki sposób, żeby same w sobie były odpowiedzią na rozmaite wątpliwości internautów. Często przy promocji firmowych stron webowych stosuje się rozwiązanie takie jak prowadzenie bloga poradnikowego. Dana firma kreuje się na doradcę – eksperta, a potencjalny klient trafia na stronę szukając porad. Następnie oczywiście może zainteresować się ofertą produktów lub usług. Jeśli zbudujemy swój pozytywny wizerunek, mamy spore prawdopodobieństwo, że taki internauta oczywiście prędzej czy później złoży zamówienie.

Zadanie copywritera – tekst zgodny z wytycznymi Google

Z pewnością copywriter nie jest zwykłym klepaczem taniutkich precli. Bowiem są to artykuły nie przeznaczone bezpośrednio dla człowieka, a tym samym lepiej ich nie zamieszczać na oficjalnej witrynie internetowej danej firmy. Tekst na taką branżową stronę WWW ma być więc zoptymalizowany pod SEO, czyli zawierać w sobie frazy kluczowe, które są umiejętnie wplecione w jego treść.

 

seocopywriting

 

Zagęszczenie fraz – co to takiego?

Słowo, czy fraza kluczowa nie może występować zbyt często. Na przykład dla tysiąca znaków ze spacjami, może być to jednorazowe wystąpienie frazy. Jeśli wyrażenie zbyt często się powtarza, zdecydowanie lepiej użyć jakiegoś sformułowania bliskoznacznego, czy też wyrazić daną myśl zupełnie innymi słowami, niż się pierwotnie zamierzało. Nadmierne zagęszczenie fraz, czyli keyword stuffing, wcale nie wpływa nazbyt korzystnie na pozycję w wyszukiwarce i lepiej niech każdy początkujący sopywriter, który pisze teksty pod SEO (lub treści bardziej wartościowej), ma to na uwadze.

Zarobki copywritera

W przypadku początkujących pisarzy, utrzymanie się z SEO copywritingu to mrzonka. Właściwie, jeśli ktoś nie pisze z prędkością błyskawicy (nawet do 500 znaków na minutę, ale trudno o dobrej jakości tekst) przez bite 8 lub więcej godzin dziennie, trudno mówić o godziwych zarobkach. Jednakże, można to traktować jako uzupełnienie podstawowego dochodu. Zaletą copywritingu jest oczywiście możliwość pracy o dowolnej porze z własnego domu – to niewątpliwie ogromny komfort.

Czytaj  Wytyczne pracy zespołu Google oceniającego jakość stron internetowych

 

#copywriting

Polecane wpisy
Promocja na Facebooku: czy się opłaca ?

To, że Internet jest potężną siłą promocyjną wiemy nie od dawna. Marketingowcy prześcigają się w różnorodnych strategiach reklamy skierowanych w Czytaj dalej

SEO – zmiana protokołu z HTTP na HTTPS

Na początku sierpnia 2014 roku Google na swoim oficjalnym blogu podał informację, że certyfikat SSL/HTTPS stał się jednym z czynników Czytaj dalej

Responsive Web Design

W ostatnich latach bardzo szybko zaczęła rosnąć różnorodność urządzeń, za pośrednictwem których korzystamy z Internetu. Problem, z którym spotkali się Czytaj dalej

Typosquatting

Typosquatting lub inaczej porywanie URL (ang. URL hijacking) jest formą piractwa domenowego polegającą na rejestrowaniu nazw domen różniących się nieznacznie Czytaj dalej

Niedozwolone techniki SEO

Cloaked pages (tzw. cloaking) - jego celem jest przedstawienie zupełnie innej treści robotom wyszukiwarek niż ten który widzą internauci. Deceptive Czytaj dalej

Google nie lubi Seo katalogów ?

Inspiracją do napisania tego posta są moje ostatnie doświadczenia z seo katalogami. Otóż jakiś czas temu zakupiłem multikod do seo Czytaj dalej

Cel i dobór treści reklamy

Powracamy do tematu promocji internetowej. Znamy już większość mechanizmów jej działania, rodzaje, środki promocji, etc. W e-reklamie ważnym czynnikiem przy Czytaj dalej

5 karygodnych błędów początkujących pozycjonerów

Oto znany scenariusz: od jakiegoś czasu prowadzisz stronę internetową i chcesz wypromować ją zupełnie samodzielnie. Usiłujesz zdobyć wiedzę z zakresu Czytaj dalej

Udostępnij wpis: