Content marketing od kuchni
Pojęcie content marketingu ostatnio bardzo zyskuje na popularności. Trend ten jest widoczny przynajmniej od dwóch lat, o czym może świadczyć chyba najczęściej pokazywany wykres z Google Trends. Co prawda w Polsce pojęcie to nie jest jeszcze tak popularne jak za…
Warto tworzyć artykuły na stronę?
To pytanie zadaje sobie zapewne wielu właścicieli serwisów czy sklepów internetowych. Niewykluczone, że pojawiają się wątpliwości co do kosztu tworzenia treści i czasu, który trzeba poświęcić na tego typu działania. Postaram się jednak rozwiać te obawy i wskazać zalety płynące…
Panda 4.2 – ciekawa aktualizacja algorytmu Google
18 lipca 2015 r. miała miejsce kolejna odsłona aktualizacji Panda. Podobnie jak wszystkie wcześniejsze, dąży do podniesienia jakości stron pojawiających się w wynikach wyszukiwania. Dlaczego jednak w Sieci pojawia się niewiele informacji związanych z aktualizacją? Aktualizacja algorytmu Panda 4.2 rozpoczęła…
Dlaczego będziesz biedny ?
Bez względu na to jakie mamy wykształcenie, jak zostaliśmy wychowani, jaki wykonujemy zawód i jaki prowadzimy tryb życia, większość z nas chce poprawić stan własnych finansów. Niestety, pomimo włożonego wysiłku, czasem się to nie udaje. Typowe powody to nadmierne wydatki,…
Katalogowanie stron – fundament reklamy w sieci
Katalogowanie stron – fundament reklamy w sieci. Jeszcze do niedawna, kiedy tak właściwie mówiono o katalogowaniu duża grupa z nas na sto procent nie miało pojęcia na czym to bazuje. Trzeba jednakże wiedzieć, że osoby, które decydowały się na taką…
Słuchawki dające energię i pasję dla prawdziwych graczy – ranking najlepszych modeli do 400 zł
Każdemu graczowi zależy na tym, aby wszystkie używane przez niego podczas rozgrywki akcesoria gwarantowały wrażenia na najwyższym poziomie. Specyfikacja każdego, nawet najmniejszego urządzenia, pełni niezwykle istotną rolę. Jednym z elementów, którego wybór trzeba bardzo dokładnie przemyśleć, są słuchawki. Tego typu…
Pozycjonowanie stron w 2015 roku – nastały ciężkie czasy dla pozycjonerów
Ten rok przyniósł nam nieoczekiwany powrót do łask Content Marketingu, co było spowodowane przede wszystkim działaniami Google oraz rosnącą konkurencją między firmami działającymi w Internecie. Content Marketing nie jest tak naprawdę żadną nowością, gdyż w branży marketingowej stosowano go już…
Wizytówka firmowa w Google – promocja lokalnego biznesu
Masz firmę o zasięgu lokalnym i chcesz wypromować ją w sieci? Usługi takie, jak Mapy Google, serwis społecznościowe G+, czy też Google Moja Firma, to doskonały sposób na poprawienie widoczności firmowej strony www oraz na zaistnienie w świadomości użytkowników z…
Z cyklu „Praca SEO copywritera” – teksty synonimizowane
Wielu zleceniodawców potrzebuje ogromnych ilości treści o znikomej wartości merytorycznej. W takim przypadku zamawiają oni teksty, w których pojawiają się synonimy danych słów, wyrażeń, a nawet całych zdań. Copywriter w tym przypadku pisze jeden tekst pod mieszarkę synonimów, a po…