Pozycjonowanie

Panda 4.2 – ciekawa aktualizacja algorytmu Google

18 lipca 2015 r. miała miejsce kolejna odsłona aktualizacji Panda. Podobnie jak wszystkie wcześniejsze, dąży do podniesienia jakości stron pojawiających się w wynikach wyszukiwania. Dlaczego jednak w Sieci pojawia się niewiele informacji związanych z aktualizacją?

Aktualizacja algorytmu Panda 4.2 rozpoczęła się 18 lipca, jednak kompletnie wdrożona może zostać nawet w przeciągu kilku miesięcy, co w porównaniu z pozostałymi aktualizacjami jest nietypowym zjawiskiem. Panda 4.2 ma wpłynąć na 2-3% anglojęzycznych wyników. Nie od dziś wiadomo, że Google nie chwali się zmianami, które zostają wprowadzone i czego mogą dotyczyć. Rozciągniecie w czasie wdrażania nowej Pandy może utrudnić właścicielom stron życie w kontekście ustalenia, co może powodować rotację pozycji. Śledzenie zmian jest utrudnione ze względu na fakt, że zmiany nie są wdrażane natychmiastowo. Wtedy łatwiej byłoby analizować to, co się zmieniło i wyciągać wnioski. Póki co, trzeba uzbroić się w cierpliwość i dokładnie obserwować pozycje. Być może już wkrótce zauważymy zmiany, które, odpowiednio wcześniej zaobserwowane, zmotywują do podjęcia działań, które nie wpłyną negatywnie na pozycje serwisów.

Polecane wpisy
Wpływ twittera i facebooka na wyniki wyszukiwania

Facebok oraz Twiter to jak wiemy dwa największe portale społecznościowe. Jak wiemy oba te serwisy maja bardzo wiele funkcji. Możemy Czytaj dalej

Mapa strony internetowej – sitemap
Mapa strony internetowej - sitemap

Mapa strony internetowej (ang. sitemap) to plik lub strona, które zawierają hierarchiczną listę wszystkich dostępnych stron internetowych w ramach danej Czytaj dalej

Czytaj  Pozycjonowanie stron, jak pozycjonować strony internetowe, metody pozycjonowania stron