Pozycjonowanie

Wizytówka firmowa w Google – promocja lokalnego biznesu

Masz firmę o zasięgu lokalnym i chcesz wypromować ją w sieci? Usługi takie, jak Mapy Google, serwis społecznościowe G+, czy też Google Moja Firma, to doskonały sposób na poprawienie widoczności firmowej strony www oraz na zaistnienie w świadomości użytkowników z danego rejonu. Tworząc wizytówkę w Google Business, możesz podać dane adresowe, numery telefonów, godziny otwarcia, a nawet orientacyjny cennik oferowanych przez Ciebie usług lub produktów. Umieszczenie siedziby na mapie pozwoli odbiorcy na to, by znalazł on trasę dojazdu z dowolnego miejsca. Innym bardzo ważnym elementem serwisu jest możliwość umieszczania opinii przez klientów firm oraz oceny poziomu usług i obsługi zamówień.

Od niedawna gwiazdki widoczne także w reklamach AdWords

Ostatnio Google wprowadziło nową funkcjonalność w swoich płatnych kampaniach reklamowych – jeśli właściciel strony firmowej zdecyduje się na promocję za pośrednictwem AdWords, gwiazdki z formularza oceny firmy pojawią się w wynikach tego typu reklam. Te dodatkowe opcje dotyczą też wyników wyszukiwani mobilnych (jedna z najważniejszych wyszukiwarek na świecie chwali się, że wyniki wyglądają identycznie zarówno dla komputerów stacjonarnych i przenośnych, jak też dla smartfonów i tabletów. Oczywiście nie musimy koniecznie inwestować w płatne reklamy – wystarczy odpowiednie pozycjonowanie (tak aby być w TOP 5 czy nawet TOP 10). Niezależnie od obranej przez nas strategii promocyjnej, zawsze jednak opłaci się skorzystać z możliwości, jakie oferuje usługa Google Business. Zdobywamy wówczas linki z zaufanych stron, a co za tym idzie nasza firmowa e-wizytówka zyskuje znacznie lepszą reputację. Poza tym, nasza firma będzie widoczna na mapie okolicy dla każdego użytkownika. Wysokie oceny w opiniach klientów będą świadczyć o zaufaniu, jakim darzą nas dotychczasowi odbiorcy, co przełoży się na większą wiarygodność w oczach potencjalnych, czyli przyszłych klientów.

Polecane wpisy
Różnice między SEM a SEO

Jakie są główne różnice między linkami sponsorowanymi, czyli reklamą typu paid search, a pozycjonowaniem organicznym (lub naturalnym) SEO? Jako, że Czytaj dalej

Mikroblogi w kontekście SEO

Powiedzieć, że mikroblogi są nową modą byłoby rzeczą zupełnie oczywistą, aczkolwiek w naturze ludzkiej nie leży otwarte przyznawanie się do Czytaj dalej

Praca w internecie – SEO copywriting

Łatwa, lekka, przyjemna i dla każdego - tak można opisać idealną pracę. Pytanie tylko czy takie zajęcie istnieje. Otóż tak. Czytaj dalej

Slang internetowy #słowniczek

ROTFL, TLTR, YOLO, IMHO… Specyficzny żargon, jakim posługują się internauci, może sprawiać problemy i rodzić różne nieporozumienia. Chcesz wiedzieć, jak Czytaj dalej

Ile trwa filtr nałożony na stronę przez Google

Złamanie Wytycznych Google coraz częściej, w związku z ciągłym ulepszaniem algorytmu, kończy się karą, jaką wyszukiwarka nakłada na naszą stronę. Czytaj dalej

9 grzechów afiliacji

W każdej kampanii biorą udział cztery strony: klient, reklamodawca, wydawca oraz sieć afiliacyjna. Tę ostatnią niektórzy klienci chcieliby pominąć, ale Czytaj dalej

Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?

Zasadnicza. W większości wypadków działania pozycjonerskie to pic na wodę. Włóżmy kij w mrowisko polskiego status quo. Dzisiejszy post pisaliśmy Czytaj dalej

Udostępnij wpis: