Pozycjonowanie

Czy ktoś jeszcze korzysta z komunikatora gg?

Jeszcze dziesięć lat temu komunikator internetowy Gadu Gadu był zdecydowanym liderem w Polsce. W tamtych czasach używali go niemalże wszyscy internauci i to zarówno prywatnie jak i służbowo. Z pewnym rozrzewnieniem wspomina go z pewnością pokolenie dzisiejszych trzydziestolatków i nieco starszych. W czasach świetności GG rozmowy na nim były prowadzone godzinami, często do rana. Pierwsze wersje były proste i funkcjonalne. Kolejne były już coraz bardziej przeładowane reklamami i dodatkami co zniechęciło wielu użytkowników. Ostatecznie jednak komunikator GG został wyparty głównie przez Facebook gdzie można korzystać funkcja czatu. Dziś z GG korzystają już tylko nieliczni, głównie starsi użytkownicy. Najmłodsi w ogóle go nie znają, dla nich niezbędny jest kontakt online w komórce. Warto jednak podkreślić, że i dzisiaj warto używać GG na przykład wtedy gdy nie chcemy komuś podawać swojego namiaru na konto na Facebook. W ten sposób chronimy swoją prywatność, jest to bardzo przydatne szczególnie jeśli chcemy porozmawiać z kimś z kręgów zawodowych i jednocześnie nie chcemy odsłaniać swojego życia prywatnego.

Polecane wpisy
Social Search

Social search puka do drzwi co raz mocniej. W nadchodzącym czasie będzie to coś znacznie więcej niż klikanie w Google Czytaj dalej

Pozycjonowanie stron w 2015 roku – nastały ciężkie czasy dla pozycjonerów

Ten rok przyniósł nam nieoczekiwany powrót do łask Content Marketingu, co było spowodowane przede wszystkim działaniami Google oraz rosnącą konkurencją Czytaj dalej

Atrybuty ALT i TITLE

Elementy te możemy wstawiać w różnych znacznikach języka (x)HTML. ALT służy do wstawiania opisu alternatywnego w obrazkach wstawianych na stronę. Czytaj dalej

Linkowanie wewnętrzne kontra linki zewnętrzne – o co w tym chodzi?

Początkujący pozycjoner dowiaduje się, że istotne są wszelkie działające odnośniki, które prowadzą do danej strony internetowej. Okazuje się, że link Czytaj dalej

Anchor text, czyli o frazach, na które pozycjonujemy

Jeśli chodzi o język HTML, znacznik <a> służy do tworzenia tzw. kotwicy (anchor). Tego typu struktura może zawierać ukryty odnośnik, Czytaj dalej

Programy partnerskie dla blogów

Zarabianie na programach partnerskich jest możliwe, ale pod warunkiem, że blog, na którym chcemy zarabiać spełnia kilka warunków. Przede wszystkim Czytaj dalej

Reklama kontekstowa

Dziś zajmę się wyjaśnieniem, czym jest tzw. reklama kontekstowa i dlaczego jest fajna z punktu widzenia osoby, która poszukuje reklamodawców. Czytaj dalej

Udostępnij wpis: