Pozycjonowanie

Wytyczne Google dla Webmasterów

Określenie to jest bardzo dobrze znane wszystkim osobom związanym z branżą SEO. Stanowi ono zbiór wytycznych iw skazówek, jakimi powinni kierować się webmasterzy.

Wytyczne Google dla Webmasterów to podstawowa lektura także i tych osób, które dopiero zaczynają „wgryzać się” w temat pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych. Dzięki nim dowiedzą się np., czy Google zezwala na uczestnictwo w systemach wymiany linków, jaka powinna być dobra strona internetowa czy dozwolone jest ukrywanie tekstu na stronie itp.

Wskazówki zawarte nie zawsze wydają się nam być zrozumiałymi czy …. sensownymi. Coraz większa jednak grupa osób, która się do nich stosuje oraz coraz bardziej stanowcze kroki, jakie podejmuje Google w walce ze spamem w Internecie pozwalają sądzić, że zaczynają one odgrywać coraz większą rolę w naszym życiu.

Warto się z nimi zapoznać, aby znać stanowisko Google w różnych kwestiach związanych z promocją stron w Internecie.

Polecane wpisy
Domain Authority: Znaczenie i wpływ na pozycjonowanie stron
Domain Authority Znaczenie i wpływ na pozycjonowanie stron

W dzisiejszym świecie konkurencyjnych wyszukiwarek internetowych, pozycjonowanie stron internetowych jest kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego przedsiębiorstwa lub witryny. Jednym z Czytaj dalej

Analiza konkurencji
Analiza konkurencji

Analiza konkurencji, znana również jako analiza konkurencyjna, odnosi się do procesu badania i oceny działań, strategii i pozycji konkurencyjnych firm Czytaj dalej

Czytaj  EAT i kwestie związane z wiarygodnością treści