Pozycjonowanie

Linkowanie wewnętrzne, co to jest linkowanie wewnętrzne, jak zrobić linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne to proces tworzenia odnośników (linków) pomiędzy różnymi stronami w ramach tej samej witryny internetowej. Oznacza to, że linki prowadzące do innych stron na tej samej stronie internetowej są uważane za linki wewnętrzne. Linkowanie wewnętrzne jest ważnym elementem optymalizacji…

Różnice między SEM a SEO

Jakie są główne różnice między linkami sponsorowanymi, czyli reklamą typu paid search, a pozycjonowaniem organicznym (lub naturalnym) SEO? Jako, że często spotykamy się z powyższym pytaniem, postanowiłem opisać główne, podstawowe różnice pomiędzy tymi dwiema składowymi działań SEM. Zachęcamy do wcześniejszego…

Jaka jest różnica między SEO a pozycjonowaniem?

Zasadnicza. W większości wypadków działania pozycjonerskie to pic na wodę. Włóżmy kij w mrowisko polskiego status quo. Dzisiejszy post pisaliśmy razem i wyraża naszą wspólną opinię. Dla większości (choć trochę) zorientowanych laików, polski rynek SEO jest równoznaczny z pozycjonowaniem. Laicy…

Zmiany marketingowe w Google – coś więcej niż nowe logo

Ostatnio tematem rozmów wśród internautów jest drobna zmiana identyfikacji wizualnej Google. Najbardziej rzuca się w oczy nowa czcionka (bezszeryfowa) – kolorystyka napisu pozostała w dalszym ciągu podobna. Również jako ikonę czy favikonę, widzimy odmienioną graficznie, pierwszą literę nazwy. O ile…

Linkowanie wewnętrzne kontra linki zewnętrzne – o co w tym chodzi?

Początkujący pozycjoner dowiaduje się, że istotne są wszelkie działające odnośniki, które prowadzą do danej strony internetowej. Okazuje się, że link z zewnątrz (inbound link), ma znacznie większą moc niż link wewnętrzny – choć tych drugich oczywiście, też nie powinno zabraknąć…

Linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne to proces tworzenia linków między różnymi stronami w ramach tej samej witryny internetowej. Oznacza to, że linki prowadzące do innych stron na danej stronie internetowej nazywane są linkami wewnętrznymi. Linki wewnętrzne są ważnym elementem optymalizacji stron internetowych. Dzięki…

Parametry jakości domeny – Domain Authority (DA), Page Authority (PA), Domain Rating (DR) oraz URL Rating (UR)

Domain Authority (DA) to wskaźnik opracowany przez firmę Moz, który szacuje siłę i wiarygodność domeny w wyszukiwarkach. Wartość DA mieści się w przedziale od 1 do 100, przy czym im wyższa wartość, tym większa siła domeny i większa szansa na…

Artykuły sponsorowane

Historia artykułów sponsorowanych sięga początków reklamy w prasie i mediach. Już w XIX wieku, firmy zaczęły zamieszczać reklamy w gazetach i czasopismach, aby dotrzeć do potencjalnych klientów. Z czasem, wraz z rozwojem mediów, powstały nowe formy reklamy, takie jak reklama…

Pozycjonowanie stron, jak pozycjonować strony internetowe, metody pozycjonowania stron

Pozycjonowanie stron to proces optymalizacji strony internetowej w celu zwiększenia jej widoczności w wynikach wyszukiwania organicznego w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google czy Bing. Celem pozycjonowania jest poprawa pozycji strony w rankingach wyszukiwarki, co z kolei zwiększa szanse na to,…