Google a metatagi
Musisz wiedzieć, że oficjalna dokumentacja dostarczona przez tą najpopularniejszą wyszukiwarkę nie zostawia w kwestii metatagów złudzeń. Jak można wyczytać, Google rozumie następujące metatagi: po czym następuje wyliczenie, tych tagów, którymi możemy coś w tej wyszukiwarce zawojować: Opis strony – dokładne…
Pozycjonowanie Long Tail
Być może, kiedy słyszymy termin „pozycjonowanie”, przychodzi nam na myśl proces, który jest wyłącznie jednym z modeli pracy na pozycją strony w wyszukiwarce. Chodzi mianowicie o działania, które polegają na pozycjonowaniu na wybrane, nieliczne i trudne frazy. Wydawać by się…
SEO, pozycjonowanie stron
Co to jest SEO, pozycjonowanie stron? SEO, pozycjonowanie stron czyli Search Engine Optimisation, pozycjonowanie jest to zespół działań, które mają na celu zbudowanie jak najbardziej dopasowanej strony do potrzeb i zapytań użytkowników wyszukiwarki. Strona powinna być najlepszą odpowiedzią na potrzeby zarówno…
Link building czy content – co jest ważniejsze?
Pomimo nakładania kar na strony budujące odnośniki w sposób całkowicie sprzeczny z White Hat SEO, przyszłość linkowania nie jawi się zbyt ponuro. Teraz liczą się linki z miejsc o dobrej jakości oraz powiązanych tematycznie. wygląda na to, że Google będzie…
Landing page
Landing page, określana w języku polskim jako strona docelowa, to specjalnie przygotowania strona internetowa, której zadaniem jest przekonanie internauty, który na nią trafił do podjęcia konkretnego działania, np. zakupu produktu, zapisania się do newslettera, wypełnienie formularza czy wzięcia udziału w…
Czy ilość linków przychodzących do strony ma znaczenie?
Zdobywanie linków przychodzących do strony (link building), to proces wspierający jej skuteczne pozycjonowanie. W tym przypadku większe znaczenie od liczby linków ma ich jakość, czyli wysoki poziom rozmaitych parametrów witryn, w których zostały one zamieszczone. Z jakich źródeł pozyskiwać mocne…
Jakie są błędy, które należy unikać przy stosowaniu pozycjonowania brandowego?
Pozycjonowanie brandowe polega na budowaniu wizerunku marki poprzez łączenie jej nazwy z określonymi cechami, wartościami lub korzyściami dla klienta. Istnieją jednak pewne błędy, które należy unikać podczas stosowania tej strategii. Oto kilka z nich: Brak spójności: Ważne jest, aby wizerunek…
Jak zmierzyć skuteczność pozycjonowania brandowego?
Mierzenie skuteczności pozycjonowania brandowego może być trudne i złożone, ale istnieje kilka metod, które można wykorzystać. Oto kilka sposobów: Badanie świadomości marki – można przeprowadzić badanie ankietowe wśród klientów lub potencjalnych klientów, aby zobaczyć, jak dobrze znają markę i czy…
Jak wykorzystać pozycjonowanie brandowe w branżach konkurencyjnych?
Pozycjonowanie brandowe jest ważnym elementem marketingu dla każdej firmy, szczególnie w branżach konkurencyjnych. Oto kilka sposobów, jak można wykorzystać pozycjonowanie brandowe w takich branżach: Skup się na unikalnych cechach swojego produktu lub usługi: W branżach konkurencyjnych kluczowe jest wyróżnienie się…