Pozycjonowanie

Budowanie linków

Budowanie linków, znane również jako link building, odnosi się do procesu pozyskiwania linków prowadzących do Twojej witryny z innych stron internetowych. Budowanie linków ma kluczowe znaczenie dla optymalizacji SEO i poprawy widoczności Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Oto kilka ważnych…

Opublikowane w Redakcja

Optymalizacja treści

Optymalizacja treści, znana również jako optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO), odnosi się do procesu dostosowywania treści strony internetowej w celu poprawy jej widoczności i pozycji w wynikach wyszukiwania. Głównym celem optymalizacji treści jest zwiększenie ruchu organicznego, czyli przyciągnięcie większej liczby…

Opublikowane w Redakcja

Lokalne SEO: Zwiększona uwaga na lokalne wyszukiwania

Lokalne SEO odnosi się do strategii optymalizacji stron internetowych w celu zwiększenia widoczności w wynikach lokalnych wyszukiwań. W miarę jak coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych i szuka informacji o usługach i produktach w swojej okolicy, zwiększa się znaczenie…

Opublikowane w Redakcja

Wzrost znaczenia wyszukiwań głosowych

Wzrost znaczenia wyszukiwań głosowych to jedna z istotnych tendencji w dziedzinie wyszukiwania informacji. Wraz z rozwojem i popularnością asystentów głosowych, takich jak Siri, Google Assistant, Amazon Alexa czy Cortana, coraz więcej osób korzysta z głosowego wyszukiwania, zamiast wpisywania zapytań na…

Opublikowane w Redakcja

EAT i kwestie związane z wiarygodnością treści

EAT to skrót od Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness (ekspertyza, autorytet, wiarygodność) i odnosi się do kluczowych czynników, które Google bierze pod uwagę podczas oceny i rangowania treści w wynikach wyszukiwania. Dotyczy to zwłaszcza stron internetowych, które dostarczają informacji związanych z tematami…

Opublikowane w Redakcja

Mobile-first indexing

Mobile-first indexing to strategia, którą stosuje Google w celu oceny i indeksowania stron internetowych, przy czym priorytetem jest wersja mobilna strony, a nie wersja desktopowa. Wcześniej, indeksowanie strony odbywało się na podstawie wersji desktopowej, co oznaczało, że Google analizowało treści,…

Opublikowane w Redakcja

Aktualizacje algorytmów wyszukiwania Google

Google regularnie aktualizuje swoje algorytmy wyszukiwania w celu zapewnienia jak najbardziej trafnych i wartościowych wyników dla użytkowników. Te aktualizacje mają na celu poprawienie jakości wyszukiwania, zwalczanie spamu, manipulacji i dostosowywanie się do zmieniających się preferencji użytkowników. Oto kilka głównych aktualizacji…

Opublikowane w Redakcja

Pozycjonowanie sklepów internetowych on-page SEO i off-page SEO.

Ruch z wyszukiwarki (organic traffic) jest jednym z największych czynników sukcesu twojej strony, ponieważ umożliwia potencjalną zamianę naszych „poszukiwaczy fraz”  w  klientów lub regularnych czytelników naszej witryn. Pozycjonowanie sklepów internetowych a co za tym idzie proces SEO zawiera szereg technik, które należy stosować równolegle aby…

Opublikowane w Redakcja

Google a metatagi

Musisz wiedzieć, że oficjalna dokumentacja dostarczona przez tą najpopularniejszą wyszukiwarkę nie zostawia w kwestii metatagów złudzeń. Jak można wyczytać, Google rozumie następujące metatagi: po czym następuje wyliczenie, tych tagów, którymi możemy coś w tej wyszukiwarce zawojować: Opis strony – dokładne…

Opublikowane w Redakcja