Pozycjonowanie

O co zadbać podczas zakładania strony www, by łatwo było ją pozycjonować?

Zakładanie strony internetowej rozpoczynamy zwykle od rezerwacji odpowiedniej domeny. Aby ułatwić pozycjonowanie, domena może (oczy wiście nie musi) zawierać w swojej nazwie frazę kluczową. tak naprawdę, rejestracja ciekawego, krótkiego i intrygująco brzmiącego adresu, jest coraz trudniejszym zadaniem – przy odrobinie szczęścia, może odkupimy domenę za dość spore pieniądze od jej dotychczasowego właściciela. W branżach, w których panuje duża konkurencja, intratne domeny są już od bardzo dawna zaklepane i wtedy dość często lepiej postawić na samą nazwę naszej firmy. Zaś w przypadku fraz lokalnych, warto sprawdzić, czy upatrzona przez nas nazwa strony jest na pewno wolna. oczywiści wręcz głupotą byłoby tworzyć zbitki słowne w adresie, takie jak np. www.kancelaria-notarialna-tarnowo-podgorne.pl, gdyż osoby, które zechcą wpisać adres strony, mogą pomylić myślnik z innym symbolem diakrytycznym. Podsumowując: najlepiej użyć frazy kluczowej, czy też choćby jednego ze słów, jednak w innym wypadku znacznie korzystniej będzie skupić się na nazwie, która oddaje tematykę witryny albo specyfikę działalności naszej firmy lub charakter usługi. Nazwa sprzedawanego produktu również będzie strzałem w dziesiątkę.

Wybór nazwy domeny dla pozycjonowanej strony to nie wszystko

Nazwa domeny może mieć spory wpływ na jej wyszukiwalność, jednak oczywiście nie można zapomnieć o optymalizacji struktury oraz treści samej witryny. W tekstach na strony możemy użyć aż 6 poziomów nagłówków h1 do h6, warto tam przemycić nasze słowa kluczowe, w taki sposób, by śródtytuły nie były wyłącznie samymi hasłami, na które chcemy pozycjonować nasz serwis. istotne jest również linkowanie wewnętrzne pomiędzy podstronami i stroną główną, a także odpowiednie dobranie meta tagów title, keywords oraz description. Przy przedostatnim zagadnieniu, trzeba uważać, by tych słów nie podać za dużo, gdyż strona będzie sprawiała wrażenie gęsto upakowanej frazami kluczowymi.

Czytaj  6 kreatywnych sposobów na zdobywanie linków
Polecane wpisy
Optymalizacja elementów graficznych na stronie – dlaczego jest ważna?

Mówi się żartobliwie, że boty wyszukiwarki Google nie mają aż tak dobrze rozwiniętego zmysłu wzroku, jak człowiek. Istotne jest w Czytaj dalej

Aktualizacja algorytmu Panda 4.0 – analizy i porady

Kilka tygodni temu Google zaktualizowało swój algorytm spod znaku Pandy, czyli algorytm dotyczący wyników wyszukiwania, przypisując mu oznaczenie 4.0. W Czytaj dalej

WordPress wspomaga pozycjonowanie stron?

Dynamiczny rozwój systemów zarządzania treścią o których można było przeczytać w jednym z poprzednich wpisów na naszym blogu, niejako wyręczył programistów z konieczności zapisywania Czytaj dalej

Pozycjonowanie Long Tail

Być może,  kiedy słyszymy termin „pozycjonowanie”, przychodzi  nam na  myśl proces, który  jest wyłącznie jednym z modeli pracy na pozycją Czytaj dalej

Czynniki rankingowe Google

Prawdopodobnie już wiesz, że Google wykorzystuje około 200 czynników w swoim algorytmie pozycjonującym. Niektóre są sprawdzone, niektóre kontrowersyjne, a inne Czytaj dalej

Spamerzy nauczcie się tworzyć dobry content.

Branża SEO zmienną jest SEO to branża, która nigdy nie była statyczna, o tym wie każdy pozycjoner. Jednak dotychczasowe zmiany Czytaj dalej

Programy partnerskie dla blogów

Zarabianie na programach partnerskich jest możliwe, ale pod warunkiem, że blog, na którym chcemy zarabiać spełnia kilka warunków. Przede wszystkim Czytaj dalej

Linki w artykułach a SEO

Prawie nikt nie może być pewny, które techniki pozycjonowania będą pozytywnie oceniane przez przeglądarki za tydzień, miesiąc czy rok. Wytyczne Czytaj dalej

Udostępnij wpis: