Informatyka Pozycjonowanie

Nie zaniedbuj organicznych wyników wyszukiwania

Kiedy uruchamiamy nową stronę firmową, zwykle posiłkujemy się kampanią AdWords. Wiadomo, ze naturalne pozycjonowanie może potrwać dobrych kilka miesięcy, szczególnie w przypadku takiej świeżej witryny. Warto jednak zainwestować nieco czasu, środków i działań, by pojawiać się wysoko na liście organicznych wyników. Dlaczego? Uzasadniamy poniżej.

AdWords oraz płatne kampanie w portalach społecznościowych to dobry sposób na zdobycie klientów – nikt temu nie zaprzecza. Warto jednak mimo wszystko zapewnić dywersyfikację źródeł ruchu na naszej stronie (wyniki organiczne zwykle stanowią mniej więcej ponad połowę – im wyżej w Google się pojawimy, tym więcej osób do nas zajrzy).

Optymalizuj koszty

Nie bez znaczenia są też najniższe koszty inwestycji, jakie ponosi się za zajecie wysokich pozycji w Google. W przypadku reklam na portalach takich jak np. Facebook, kwoty za porównywalne efekty są znacznie większe (szczególnie, że wspomniany serwis drastycznie ogranicza organiczną widoczność treści – żeby wszyscy nasi fani nas dostrzegli, musimy słono zapłacić). Po drugie, ruch ze społecznościowe nie oznacza większej identyfikacji z marka, czy też większego współczynnika konwersji, tj. faktycznego skorzystania z oferty naszej firmy. W przypadku Facebooka, na naszą widoczność nie mamy praktycznie żadnego wpływu – zaś gdy chodzi o pozycjonowanie pod wyszukiwarkę, można dosyć sporo osiągnąć niezbyt dużym kosztem.

Wyniki Google a lojalność klientów

Wyniki organiczne pozwalają na budowę długofalowej relacji – pozycje w wyszukiwarce są zwykle stałe, o ile my sami (lub ktoś, komu zlecamy te zadania) działamy fair; często znacznie skuteczniej, niż tworzenie zaangażowanego fanpage w mediach społecznościowych. Być może wielu czytelników może zdziwić się tym stwierdzeniem, ale nie każdy biznes potrzebuje zaangażowanej strony na FB z codzienną aktualizacją, i nie ma w tym nic szokującego.

#organiczne_wyniki

Czytaj  Atrybuty ALT i TITLE
Polecane wpisy
Ogólnoświatowa sieć jako postęp cywilizacji

W sieci rynkowe postanowienia wyglądają nieco inaczej aniżeli w sklepach, a ich mierzenie jest też o wiele prostsze, bo łatwiej Czytaj dalej

Na co zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony?

Z perspektywy czytelnika, proces optymalizacji strony nie powinien właściwie być wcale zauważalny. Chodzi o to, by wszystko wyglądało jak najbardziej Czytaj dalej

Sieci komputerowe – topologia sieci, urządzenia, polecenia

Sieć komputerowa - co to jest? Podstawowe pojęcia i nazwy. Sieć komputerowa jest zbiorem komputerów i urządzeń, które połączone są Czytaj dalej

Windows 10 jednak nie dla piratów

Wczoraj internet obiegła wstrząsająca wiadomość, której źródłem był sam Terry Myerson - szef działu zajmującego się systemami Windows w Microsofcie. Czytaj dalej

Co to jest pozycjonowanie

Pozycjonowanie strony to nic innego jak działania mające na celu podniesienie pozycji strony www w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych. Czytaj dalej

Czym się kierować przy wyborze serwera?

Nie każdy kto potrzebuje postawić swoją stronę internetową zna się na rzeczy. Dlatego też oczywiście istnieje cała gama specjalistów, którzy Czytaj dalej

Wyłączenie aktualizacji do Windows 10

Jeśli jesteś użytkownikiem Windowsa 7 lub 8.1 i nie chcesz już dłużej otrzymywać denerwujących powiadomień o możliwości darmowej aktualizacji do Czytaj dalej

MikroTik przekierowanie dla niepłacących

1) Na samym początku musimy dodać adresy które chcemy żeby były blokowane do Address Lists, czyli logujemy się do MikroTika, Czytaj dalej

Udostępnij wpis: