Mass Ping wpisów z bloga: Skuteczne porady
Pingowanie wpisów z bloga to proces informowania wyszukiwarek internetowych o nowych lub zaktualizowanych treściach na Twojej stronie. Jest to ważna czynność, która może przyspieszyć indeksowanie Twoich wpisów i zwiększyć ich widoczność w wynikach wyszukiwania. Poniżej przedstawiam kilka skutecznych porad dotyczących…
Jak indexować strony w Google: Praktyczne porady
Jeśli prowadzisz stronę internetową, jednym z kluczowych celów jest jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Aby Twoja strona była dobrze widoczna i dostępna dla potencjalnych użytkowników, musi zostać zaindeksowana przez wyszukiwarkę Google. Indexowanie oznacza dodanie strony do bazy danych Google,…
Pozycjonowanie w Bing vs. Google – podobieństwa oraz różnice
Wyszukiwarka Bing ma obecnie około 3% udziału w polskim rynku tego typu aplikacji. Tendencja jest rosnąca, jeśli chodzi o wyszukiwanie mobilne – Bing to domyślny silnik wyszukiwania dla telefonów z systemem Windows Phone. Ponadto, narzędzie od firmy Microsoft jest ustawione…
Wytyczne pracy zespołu Google oceniającego jakość stron internetowych
Pierwszego marca Google udostępnił plik Search Quality Rating Guidelines, w którym znajdują się informacje dotyczące wytycznych pracy zespołu oceniającego jakość stron internetowych. Wyniki wyszukiwania Google są bowiem oceniane nie tylko przez automatyczne algorytmiczne czynniki, ale również przez ludzi. Informacje te…
Nie zaniedbuj organicznych wyników wyszukiwania
Kiedy uruchamiamy nową stronę firmową, zwykle posiłkujemy się kampanią AdWords. Wiadomo, ze naturalne pozycjonowanie może potrwać dobrych kilka miesięcy, szczególnie w przypadku takiej świeżej witryny. Warto jednak zainwestować nieco czasu, środków i działań, by pojawiać się wysoko na liście organicznych…