Właściwe podejście do pozycjonowania i optymalizacji stron – krok po kroku
W niniejszym poradniku przedstawimy Wam najważniejsze czynniki, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy skutecznym pozycjonowaniu swojej strony. Dowiecie się też o pozyskiwaniu wartościowego ruchu na własnej witrynie – chodzi o takich odwiedzających, którzy przyniosą Wam zysk. Kim są Twoi odbiorcy?…
Social media a pozycjonowanie
Mówi się, że zajęcie miejsca na pierwszej stronie wyników Google niekoniecznie ma związek z obecnością w mediach społecznościowych. Jak jest naprawdę? Z pewnością większość ruchu na pozycjonowanych stronach pochodzi z wyszukiwarki, ale gdy spojrzymy na statystyki odwiedzin, trafią się też…
Content marketing
Szum wokół content marketingu narasta od dłuższego czasu. Jest to „gorący temat”, o którym mówi się coraz częściej. I będzie mówić się jeszcze więcej z uwagi na skuteczność prowadzonych działań w tym zakresie. By jednak osiągnąć sukces, trzeba zacząć od…
Krótki audyt SEO swojej strony internetowej
Co to jest Audyt SEO? Nawet najbardziej nowoczesna strona internetowa nie będzie widoczna w wynikach wyszukiwania, jeśli nie zostanie dostosowana do wymogów SEO. Tymczasem wystarczy zastosować się do kilku najważniejszych – dość oczywistych – zasad, by wyraźnie wpłynąć na lepszą…
Wybór tematyki strony internetowej
Wybór tematyki strony internetowej można przedstawić w formie punktów. Oto kilka aspektów, które należy wziąć pod uwagę podczas dokonywania tego wyboru: Identyfikacja grupy docelowej: Określ, dla kogo będzie przeznaczona Twoja strona internetowa. Kto ma być jej głównym odbiorcą? Czy ma…
Tiktok jak działa
TikTok to platforma społecznościowa, która umożliwia użytkownikom tworzenie i udostępnianie krótkich filmów wideo. Oto podstawowe informacje na temat działania TikToka: Tworzenie i przeglądanie filmów: Użytkownicy mogą nagrywać filmy za pomocą aplikacji TikTok na swoich smartfonach. Filmy mają zwykle długość od…
Tiktok jak zarabiać
TikTok oferuje kilka sposobów, dzięki którym możesz zarabiać na tej platformie. Oto kilka popularnych metod: Programy partnerskie i sponsorowane treści: Jeśli jesteś influencerem na TikToku i masz dużą liczbę obserwujących, możesz nawiązać współpracę z markami i firmami. Możesz promować ich…
Jak używać hashtagów
Hashtagi – do czego właściwie służą i jakie mają znaczenie w mediach społecznościowych? Jaką pełnią funkcję w komunikacji marek i jak je efektywnie wykorzystywać? Sprawdź! Są trzy główne powody, dla których powinieneś przeczytać ten artykuł: Używasz tytułowych hashtagów jak zawodowiec,…
Algorytm Google od 2003 do 2015 roku
Zobacz infografikę przedstawiającą historię wprowadzania zmian w algorytmie wyszukiwarki Google. Jesli nie orientujesz się, co to jest algorytm Google’a i nie wiesz co to Panda, Pingwin, czy Koliber, to koniecznie zapoznaj się z poniższymi informacjami. Grafika przygotowana przez zespół…