Pozycjonowanie long-tail
Gdy szukamy informacji na dany temat, często wpisujemy w Google coraz bardziej precyzyjne zapytania. O long tail w pozycjonowaniu możemy mówić, jeżeli fraza kluczowa składa się z czterech, pięciu i więcej słów. Długi ogon to niekoniecznie zwięzłość, a raczej dostarczenie…
Na czym polega pozycjonowanie Long Tail?
Przed dziesięcioma laty, pewien mądry człowiek imieniem Chris Anderson wymyślił koncepcję obrazującą modele ekonomiczne i biznesowe, dzięki którym uzyskuje się większe obroty w sprzedaży. Swoją strategię nazwał „The Long Tail” (długi ogon). Z czasem pomysł ten zaczęły wdrażać w swój…
Pozycjonowanie Long Tail
Być może, kiedy słyszymy termin „pozycjonowanie”, przychodzi nam na myśl proces, który jest wyłącznie jednym z modeli pracy na pozycją strony w wyszukiwarce. Chodzi mianowicie o działania, które polegają na pozycjonowaniu na wybrane, nieliczne i trudne frazy. Wydawać by się…
Jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe do pozycjonowania long tail?
Aby znaleźć odpowiednie słowa kluczowe do pozycjonowania long tail, zalecam wykonanie następujących kroków: Określ swoją niszę rynkową: Zdefiniuj, jaką niszę rynkową chcesz zająć. Na przykład, jeśli prowadzisz sklep internetowy z artykułami dla zwierząt, twoją niszą może być „akcesoria dla psów”….
Co to jest pozycjonowanie long tail i jak działa?
Pozycjonowanie long tail to strategia SEO (Search Engine Optimization), która skupia się na optymalizacji długiego ogona słów kluczowych. Słowa kluczowe długiego ogona to zazwyczaj dłuższe, bardziej szczegółowe frazy, które są mniej popularne niż główne słowa kluczowe. Na przykład, zamiast optymalizować…
Kiedy warto postawić na pozycjonowanie long tail?
Coraz większa konkurencja w sieci sprawia, że niekiedy bardzo ciężko wypromować swoją firmę. Nie każdy przedsiębiorca posiada środki na to, by prowadzić pozycjonowanie na najbardziej popularne frazy, a co więcej, nie każdy powinien korzystać z tej opcji. Obecnie duże szanse…
Pozycjonowanie Long Tail
Autorem koncepcji Długiego Ogona (Long Tail) jest redaktor naczelny magazynu Wired Chris Anderson. W 2004 roku dziennikarz ten opublikował artykuł pod tytułem „The Long Tail: Why the Future of Business Is Selling Less of More”, w którym przedstawił nowe prawa…