Optymalizacja strony

Na co zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony?

Z perspektywy czytelnika, proces optymalizacji strony nie powinien właściwie być wcale zauważalny. Chodzi o to, by wszystko wyglądało jak najbardziej naturalnie – teksty na stronie warto podzielić na akapity, lepiej też wykonać kilka podstron poświęconych osobnym zagadnieniom niż zamieszczać zbyt…

Opublikowane w Redakcja

Jak indexować strony w Google: Praktyczne porady

Jeśli prowadzisz stronę internetową, jednym z kluczowych celów jest jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Aby Twoja strona była dobrze widoczna i dostępna dla potencjalnych użytkowników, musi zostać zaindeksowana przez wyszukiwarkę Google. Indexowanie oznacza dodanie strony do bazy danych Google,…

Opublikowane w Redakcja

Najważniejsze pojęcia związane z pozycjonowaniem stron internetowych – poradnik

Oto kilka z najważniejszych pojęć związanych z pozycjonowaniem: Słowa kluczowe Optymalizacja strony Linki wewnętrzne Linki zewnętrzne Meta tagi Indeksowanie Wyszukiwarka Widoczność organiczna Ruch organiczny Ranking strony Konwersje Trafność słów kluczowych Analiza konkurencji Badanie słów kluczowych Mapa strony Analiza ruchu na…

Opublikowane w Redakcja

Pozycjonowanie jest kluczowym elementem skutecznego marketingu internetowego

Pozycjonowanie jest kluczowym elementem skutecznego marketingu internetowego. W erze informacji i konkurencji online, zdobycie widoczności w wynikach wyszukiwania staje się niezwykle istotne dla sukcesu każdej strony internetowej. Aby osiągnąć pożądane rezultaty, niezbędne jest zrozumienie podstawowych pojęć związanych z pozycjonowaniem. W…

Opublikowane w Redakcja

Co to jest kanibalizacja słów kluczowych i jak jej unikać?

W dzisiejszym świecie marketingu internetowego, słowa kluczowe odgrywają kluczową rolę w osiąganiu wysokiej widoczności w wyszukiwarkach i przyciąganiu ruchu na stronę internetową. Są to terminy lub frazy, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarki, poszukując informacji na konkretny temat. Właściwe wykorzystanie słów…

Opublikowane w Redakcja

Pozycjonowanie w Bing vs. Google – podobieństwa oraz różnice

Wyszukiwarka Bing ma obecnie około 3% udziału w polskim rynku tego typu aplikacji. Tendencja jest rosnąca, jeśli chodzi o wyszukiwanie mobilne – Bing to domyślny silnik wyszukiwania dla telefonów z systemem Windows Phone. Ponadto, narzędzie od firmy Microsoft jest ustawione…

Opublikowane w Redakcja

Na czym polega kanibalizacja słów kluczowych?

W przypadku pozycjonowania rozbudowanego serwisu internetowego, takiego jak sklep online z wieloma produktami z tej samej grupy należy pamiętać o różnicowaniu keywords. Gdy mamy portal o wielu podstronach, a każdą z takich sub-witryn pozycjonujemy na identyczne, zachodzi wtedy zjawisko kanibalizacji…

Opublikowane w Redakcja

Krótki audyt SEO swojej strony internetowej

Co to jest Audyt SEO? Nawet najbardziej nowoczesna strona internetowa nie będzie widoczna w wynikach wyszukiwania, jeśli nie zostanie dostosowana do wymogów SEO. Tymczasem wystarczy zastosować się do kilku najważniejszych – dość oczywistych – zasad, by wyraźnie wpłynąć na lepszą…

Opublikowane w Redakcja

Wytyczne pracy zespołu Google oceniającego jakość stron internetowych

Pierwszego marca Google udostępnił plik Search Quality Rating Guidelines, w którym znajdują się informacje dotyczące wytycznych pracy zespołu oceniającego jakość stron internetowych. Wyniki wyszukiwania Google są bowiem oceniane nie tylko przez automatyczne algorytmiczne czynniki, ale również przez ludzi. Informacje te…

Opublikowane w Redakcja