Pozycjonowanie Long Tail
Autorem koncepcji Długiego Ogona (Long Tail) jest redaktor naczelny magazynu Wired Chris Anderson. W 2004 roku dziennikarz ten opublikował artykuł pod tytułem „The Long Tail: Why the Future of Business Is Selling Less of More”, w którym przedstawił nowe prawa…
Jak pisać artykuły SEO
Copywriter z dużym doświadczeniem wie, jak pisać artykuły SEO, aby były one widoczne w wyszukiwarce. Dobre jakościowo teksty SEO powinny zwrócić na siebie zarówno uwagę Googlebotów, jak i zwykłych czytelników. Jeśli wiemy, jak przyciągnąć uwagę robotów indeksujących, połowę sukcesu mamy…
Pozycjonowanie long-tail
Gdy szukamy informacji na dany temat, często wpisujemy w Google coraz bardziej precyzyjne zapytania. O long tail w pozycjonowaniu możemy mówić, jeżeli fraza kluczowa składa się z czterech, pięciu i więcej słów. Długi ogon to niekoniecznie zwięzłość, a raczej dostarczenie…