Moduł Allegro Plus
Jednym z modułów, który ułatwia sprzedaż przez portal Allegro oraz prowadzenie rozliczeń jest synchronizacja cen produktów powiązanych z aukcją Allegro. Dzięki połączeniu systemu księgowego z produktami wystawianymi na aukcjach Allegro, cały proces handlu staje się dużo łatwiejszy. Szczególne znaczenie w usprawnieniu operacji handlowych ma możliwość zmian cen produktów znajdujących się w ofercie sprzedaży na Allegro z systemem księgowym firmy. Takie połączenie jest możliwe między innymi z systemem wfirma.pl.
Jak zrobić synchronizację cen produktów?
Pierwszym krokiem, aby rozpocząć synchronizację cen produktów w systemie firmy z aukcjami na Allegro, jest włączenie modułu Allegro Plus. Należy wybrać w systemie firmy sekcję z aukcjami allegro, a następnie zaznaczyć, których aukcji ma dotyczyć synchronizacja. Można wybrać synchronizację jednej aukcji, kilku lub wszystkich. Następnie należy zaznaczyć, czego ma dotyczyć synchronizacja. A więc w tym przypadku należy wybrać synchronizację ceny produktu. Moduł Allegro Plus umożliwia wykonywanie wiele innych akcji z poziomu systemu księgowego firmy. Synchronizacja może dotyczyć wystawiania aukcji, dodawania zdjęć oraz produktyzacji, którą wprowadziło Allegro. Dlatego wybierając daną aukcję, należy uważnie zaznaczyć, jaką synchronizację chce się włączyć.
Jakie korzyści przynosi synchronizacja cen?
Przede wszystkim opcja ta oszczędza mnóstwo czasu oraz pozwala wyeliminować niepotrzebne błędy wynikające z różnic cenowych produktów wystawionych na aukcjach Allegro, oraz znajdujących się w systemie księgowym używanym przez przedsiębiorstwo. Rozbieżności w cenach sprzedawanych produktów mogą powodować trudności w prawidłowym rozliczeniu lub narażać firmę na straty. Dzięki włączeniu modułu synchronizacji cen niezależnie od tego, czy cena produktu zostanie zmieniona po stronie systemu firmy, czy też Allegro, w obu miejscach będzie uaktualniona. Takie rozwiązanie sprawia, że tej samej czynności, czyli aktualizacji cen nie trzeba powtarzać w dwóch miejscach – w systemie firmy oraz w aukcji Allegro, co z kolei sprawia, że podczas zmiany w jednym miejscu nie trzeba pamiętać o zmianie również w drugim systemie. Jest to szczególne ułatwienie dla przedsiębiorstw, które oferują setki produktów, często aktualizują aukcje Allegro w przypadku promocji lub organizują aukcje licytacyjne.