Pozycjonowanie

Słowa kluczowe

Od samego początku istnienia choćby podstaw pozycjonowania, duże znaczenie mają słowa kluczowe, „keywords”, umieszczane starym zwyczajem w specjalnie wyodrębnionej sekcji strony, a obecnie znacznie częściej wplecione w naturalną i niezbędną treść. Słowa kluczowe ułatwiają odnalezienie tej właściwej strony www dzięki użyciu wyszukiwarki, przy czym nie mogą być dobrane losowo, nierzetelnie bądź zupełnie nieadekwatnie do tematyki witryny. Dzisiaj stosuje się przeważnie minimum trzy słowa kluczowe, ewentualnie pięć, i obserwuje efekty. Od doboru słów zależy sukces promocji strony oraz ogólny koszt wypozycjonowania jej na odpowiednią lokatę. W przypadku wyceny można zauważyć, że niektóre słowa są dużo droższe – ma to związek z ich konkurencyjnością, najmniej zapłacimy za dość rzadkie wyrazy, najwięcej za te popularne. Pozycjonowanie stron internetowych w oparciu o słowa kluczowe gwarantuje osiągnięcie dość rozsądnych wyników nawet początkującym na rynku, w dowolnej branży. Jeśli dany zestaw słów nie gwarantuje optymalnych efektów, zmienia się je, przy czym warto to zrobić przynajmniej po dwóch miesiącach (po takim czasie można już w pewnym stopniu ocenić skuteczność pozycjonowania).

Polecane wpisy
Pozycjonowanie w Bing vs. Google – podobieństwa oraz różnice

Wyszukiwarka Bing ma obecnie około 3% udziału w polskim rynku tego typu aplikacji. Tendencja jest rosnąca, jeśli chodzi o wyszukiwanie Czytaj dalej

Ile trwa filtr nałożony na stronę przez Google

Złamanie Wytycznych Google coraz częściej, w związku z ciągłym ulepszaniem algorytmu, kończy się karą, jaką wyszukiwarka nakłada na naszą stronę. Czytaj dalej

Czytaj  Szybkie ładowanie strony = wyższa pozycja w Google