Baza wiedzy Pozycjonowanie

Katalog stron

W sieci rynkowe decyzje wyglądają trochę inaczej aniżeli w punktach sprzedaży, a ich mierzenie jest również o dużo prostsze, ponieważ łatwiej zdobyć dokładne wiadomości na temat tego, jak konkretny numer ip zachowywał się w sieci oraz czego szukał, co przykuło jego uwagę i zaintrygowało, aniżeli w wypadku tradycyjnych naszych codziennych decyzji. W Internecie raczej wygrywają towary w istocie masowo polecone, przetestowane nie przez tysiące, nawet nie przez setki tysięcy, a nieraz – jak w wypadku uniwersalnie najpopularniejszych wyszukiwarek czy serwisów społecznościowych – przez miliony internautów, inaczej ludzi takich jak my. Dzięki temu łatwo jest zaznajomić markę wartą dojrzenia a analogicznie rzeczy niegodne uwagi zostają zepchnięte w profesjonalne, rzadziej uczęszczane regiony sieci. To najprzyzwoiciej przedstawia wyższość wyszukiwarek, które są dziś cząstką nieomalże każdej strony www, przeglądarki internetowej a nawet aplikacji zewnętrznych.

katalog stron

Jakkolwiek katalogi netbe, które spoczywały u zarania Internetu jako najważniejszy drogowskaz oraz spis adresów dostępny kontrahentom, przegrały wyścig renomy z wyszukiwarkami na całej linii oraz środki utrzymania płynące z dysponowania katalogu w żadnej skali nie dają się skonfrontować do dochodów aktywowanych przez wyszukiwarki. Mimo to katalog stron jest pomocny. Katalogi przegrały własną wojnę z wyszukiwarkami internetowymi, które dość prędko okazały się bardzo efektywnymi algorytmami w sprawny oraz logiczny sposób przeszukującymi nieograniczone rezerwy Internetu. Wyszukiwarki wielokrotnie wydają się niemożliwie prędko wyświetlać wyniki, w wielu przypadkach w drobnym ułamku sekundy.

#katalogstron

Polecane wpisy
Różnica między SEM a SEO

SEM (Search Engine Marketing) to strategia marketingowa, która wykorzystuje płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarkach internetowych do pozycjonowania strony internetowej. SEM Czytaj dalej

6 najczęściej popełnianych błędów marketingowych
5 karygodnych błędów początkujących pozycjonerów

1. Ustalenie złej ceny Pewna kobieta prowadziła sklep z pamiątkami dla turystów. Interes szedł całkiem nieźle. W sezonie było dużo Czytaj dalej

10 KOMENTARZY

  1. Czasy kiedy katalogowanie przypominało wolną amerykankę już dawno minęły, pozycjonowanie ręczne to podstawa liczy się jakość treści i oczywiście gdzie się nasze treści umieszcza…

  2. Najważniejsze to aby zmieniać teksty w opisach jak się wprowadza strony do katalogów, no wiadomo że ciężko zmienić opisy do 100 katalogów ale warto wprowadzić mniej dziennie niż wszystkie na raz z tym samym opisem, google aktualizuje algorytmy swoich zwierzątek i za tem samą treść można otrzymać karę za tzw:” thin content” pamiętajcie o tym

  3. Dużo tych katalogów w przeszłości mieliście? Czy nadal działają, tylko żyją własnym życiem a tylko ten pod anchorem pod nadzorem.

Możliwość komentowania została wyłączona.