Pozycjonowanie

Jak pozyskać ruch na swojej stronie internetowej?

Jeżeli mamy stronę internetową i zaglądamy czasem do statystyk Google Analytics, możemy sprawdzić, w jaki sposób internauci trafiali na naszą witrynę. Może się okazać, że nie każdy przyszedł do nas z wyników Google. Często bywa tak, że ktoś klika w odnośnik czy też anchor text pozostawiony na innej witrynie. W dzisiejszym artykule przeanalizujemy źródła ruchu na stronie inne niż wyszukiwarka. Omówmy więc metody inne niż pozycjonowanie, ale równie (lub nawet znacznie bardziej) skuteczne.

Dyskutuj online, zostawiaj linki do siebie

Komentarze z blogów to dobre miejsce na zdobycie linka przychodzącego. Jeśli sami jesteśmy blogerami, możemy pisać opinie na innych blogach z wtyczką typu commentLuv – wówczas pozyskamy za darmo cenny link do naszego ostatnio opublikowanego wpisu. Może się zdarzyć, że inny komentator kliknie w nasz link i później dołączy do grona naszych czytelników.

Potencjał sieci społecznościowych

Niezależnie od tego, czy jesteśmy fanami Facebooka, czy Google Plus, warto założyć fanpage lub profil we wszystkich najpopularniejszych społecznościówkach. Po prostu bądź tam, gdzie spędzają czas online Twoi czytelnicy (może też być to portal Youtube czy aplikacja typu Snapchat, zależnie od specyfiki Twojej grupy docelowej).

Wykop – możliwość dotarcia do zupełnie nowych użytkowników

Serwisy typu Reddit, czy też polski Wykop, to idealne miejsce na trafienie do kogoś, kto nie miał do tej pory pojęcia o istnieniu naszej strony. Oczywiście, żeby jakaś treść szerzyła się wręcz wirusowo, musi ona być intrygująca i ciekawa. Na wykop nie wrzuca się tzw. oczywistych oczywistości, a ciekawostki lub treści cokolwiek szokujące.

A może newsletter?

Mailing to ciekawe rozwiązanie, które może sprawić, że czytelnicy do Ciebie wrócą i będą regularnie zaglądać. Możesz zainstalować na stronie wtyczkę, która zbiera adresy e-mail chętnych osób – wyślesz im np. tygodniowe podsumowanie nowych treści na stronie. Newslettery nie są narzędziem zarezerwowanym dla gigantycznych portali – każdy może je wypróbować.

Czytaj  Właściciel domeny – sprawdźmy czy to my
Polecane wpisy
Właściwe podejście do pozycjonowania i optymalizacji stron – krok po kroku

W niniejszym poradniku przedstawimy Wam najważniejsze czynniki, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy skutecznym pozycjonowaniu swojej strony. Dowiecie się też Czytaj dalej

Czym grozi kopiowanie treści z innych stron?

Internetowy plagiat bywa niestety zjawiskiem dosyć powszechnym. Brak oryginalnych tekstów, czy też powielanie ich z innych witryn, nie prowadzi z Czytaj dalej

Wesołych Świąt!

W ten przepiękny świąteczny czas Bożego Narodzenia, pragnę,  Wszystkim odwiedzającym  mojego bloga przesłać  moc życzeń:  zdrowia, szczęścia, życia pełnego miłości, Czytaj dalej

9 grzechów afiliacji

W każdej kampanii biorą udział cztery strony: klient, reklamodawca, wydawca oraz sieć afiliacyjna. Tę ostatnią niektórzy klienci chcieliby pominąć, ale Czytaj dalej

Pozycjonowanie Long Tail

Być może,  kiedy słyszymy termin „pozycjonowanie”, przychodzi  nam na  myśl proces, który  jest wyłącznie jednym z modeli pracy na pozycją Czytaj dalej

Baza wiedzy SEO

Page authority, domain authority Wskaźnik mierzony w skali od 1 do 100, określa autorytet Twojej domeny/strony, wyliczany jest na podstawie Czytaj dalej

6 kreatywnych sposobów na zdobywanie linków

Wprowadzenie przez Google algorytmu Pingwin, oraz w szczególności jego późniejsze aktualizacje wymusiły na specjalistach z branży SEO całkowitą zmianę podejścia Czytaj dalej

Praca w internecie – SEO copywriting

Łatwa, lekka, przyjemna i dla każdego - tak można opisać idealną pracę. Pytanie tylko czy takie zajęcie istnieje. Otóż tak. Czytaj dalej

Udostępnij wpis: