Marketing internetowy oraz pozycjonowanie stron to jedne z najważniejszych rzeczy podczas budowania silnej i wypromowanie strony. Jeżeli ktoś chciałby zaistnieć teraz w sieci, to sama publikacja bloga nie sprawi, że zdobędziemy od razu czytelników. Tak samo jest oczywiście, jeżeli chodzi o sklepy internetowe lub strony firmowe. Zawsze potrzebne jest pozycjonowanie i dbanie o SEO. Jeśli chodzi o optymalizacje stronę pod kątem wyszukiwarki Google, to wszystkie techniki trzeba nieustannie modyfikować. Jest to powodem tego, że Google zmienia swoje algorytmy. Możemy jednak przewidzieć, jak będzie wyglądała sytuacja w przyszłym roku.
Algorytm Google.
We wstępie wspominaliśmy o algorytmie Google, który swoja droga nieustannie ulega zmianom. Powinniśmy jednak wyjaśnić, czym tak naprawdę jest ten tajemniczy algorytm. Jest to program, który odpowiada za pozycjonowanie stron w wyszukiwarce. Musimy więc się do niego dostosowywać. Przez ostatnie laty zmian było bardzo wiele. Możemy stwierdzić, że obecnie Google postawiłna jakościowe treści, contentoraz wyszukiwanie głosowe. Jednak i tak nie możemy mieć pewności, czy nie zmienić się do przyszłego roku.
Trendy SEO.
Omówiliśmy już jak mniej więcej prezentuje się sytuacja z SEO w tym roku. Eksperci już teraz jednak przewidują trendy na nadchodzący rok. Według wielu Google wciąż będzie lepiej pozycjonować strony, które zawierają jakościowe informacje. Wyszukiwanie głosowe będzie się znacznie rozwijać. Właśnie dlatego trzeba będzie dostosować strony do wersji mobilnych oraz przerabiać frazy na tzw. z ogonem.