social media

Właściwe podejście do pozycjonowania i optymalizacji stron – krok po kroku

W niniejszym poradniku przedstawimy Wam najważniejsze czynniki, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy skutecznym pozycjonowaniu swojej strony. Dowiecie się też o pozyskiwaniu wartościowego ruchu na własnej witrynie – chodzi o takich odwiedzających, którzy przyniosą Wam zysk. Kim są Twoi odbiorcy?…

Social media a pozycjonowanie

Mówi się, że zajęcie miejsca na pierwszej stronie wyników Google niekoniecznie ma związek z obecnością w mediach społecznościowych. Jak jest naprawdę? Z pewnością większość ruchu na pozycjonowanych stronach pochodzi z wyszukiwarki, ale gdy spojrzymy na statystyki odwiedzin, trafią się też…

Content marketing

Szum wokół content marketingu narasta od dłuższego czasu. Jest to „gorący temat”, o którym mówi się coraz częściej. I będzie mówić się jeszcze więcej z uwagi na skuteczność prowadzonych działań w tym zakresie. By jednak osiągnąć sukces, trzeba zacząć od…

Krótki audyt SEO swojej strony internetowej

Co to jest Audyt SEO? Nawet najbardziej nowoczesna strona internetowa nie będzie widoczna w wynikach wyszukiwania, jeśli nie zostanie dostosowana do wymogów SEO. Tymczasem wystarczy zastosować się do kilku najważniejszych – dość oczywistych – zasad, by wyraźnie wpłynąć na lepszą…

Wybór tematyki strony internetowej

Wybór tematyki strony internetowej można przedstawić w formie punktów. Oto kilka aspektów, które należy wziąć pod uwagę podczas dokonywania tego wyboru: Identyfikacja grupy docelowej: Określ, dla kogo będzie przeznaczona Twoja strona internetowa. Kto ma być jej głównym odbiorcą? Czy ma…

Opublikowane w Redakcja

Tiktok jak działa

TikTok to platforma społecznościowa, która umożliwia użytkownikom tworzenie i udostępnianie krótkich filmów wideo. Oto podstawowe informacje na temat działania TikToka: Tworzenie i przeglądanie filmów: Użytkownicy mogą nagrywać filmy za pomocą aplikacji TikTok na swoich smartfonach. Filmy mają zwykle długość od…

Opublikowane w Redakcja

Tiktok jak zarabiać

TikTok oferuje kilka sposobów, dzięki którym możesz zarabiać na tej platformie. Oto kilka popularnych metod: Programy partnerskie i sponsorowane treści: Jeśli jesteś influencerem na TikToku i masz dużą liczbę obserwujących, możesz nawiązać współpracę z markami i firmami. Możesz promować ich…

Opublikowane w Redakcja

Jak używać hashtagów

Hashtagi – do czego właściwie służą i jakie mają znaczenie w mediach społecznościowych? Jaką pełnią funkcję w komunikacji marek i jak je efektywnie wykorzystywać? Sprawdź! Są trzy główne powody, dla których powinieneś przeczytać ten artykuł: Używasz tytułowych hashtagów jak zawodowiec,…

Opublikowane w Redakcja

Algorytm Google od 2003 do 2015 roku

Zobacz infografikę przedstawiającą historię wprowadzania zmian w algorytmie wyszukiwarki Google.   Jesli nie orientujesz się, co to jest algorytm Google’a i nie wiesz co to Panda, Pingwin, czy Koliber, to koniecznie zapoznaj się z poniższymi informacjami. Grafika przygotowana przez zespół…