Jak sprawdzać linki przychodzące?
Odnośniki, które kierują do naszej strony internetowej, mają z zasady dość spory potencjał co do poprawienia jej widoczności w Google. Oczywiście, najlepiej gdyby wszystkie linki przychodzące były zdobywane ręcznie, w sposób naturalny i pochodziły wyłącznie z zaufanych źródeł. Jeśli nasza…
Linki dofollow i nofollow
Linki, znane również jako hiperłącza, są interaktywnymi elementami w tekście lub obrazach, które pozwalają na przeniesienie się z jednej strony internetowej lub dokumentu do innego miejsca w sieci. Są to klikalne elementy, które umożliwiają użytkownikom przeniesienie się bezpośrednio do powiązanych…
Jak wyjść z filtra za nienaturalne linki?
Najprostsza odpowiedź – poprawić elementy, które skutkowały nałożeniem filtra. Tutaj pojawia się jednak często problem – które to elementy i jak zrobić to szybko? Pierwszy element – diagnoza filtra witryny Aby odpowiedzieć na pytanie jak wyjść z filtra Google, należy…
Linki dofollow i linki nofollow
Pozycjonowanie (SEO) stron obejmuje nie tylko pisanie postów zawierających kluczowe słowa. Istotnym działaniem staje się również pozyskanie linków, które będą prowadziły do naszej strony internetowej. Pozyskiwanie linków to nic innego, jak umieszczenie linka z adresem naszej domeny na obcej stronie internetowej….