google

Pingwina 3.0

1. Co to jest Pingwin? Pingwin to algorytm Google, który po raz pierwszy został wprowadzony w kwietniu 2012 roku. Stanowił uzupełnienie Pandy – algorytmu skupiającego się przede wszystkim na treści. Celem Pingwina 1.0 było wyeliminowanie webspamu zaśmiecającego wyniki wyszukiwania, a…

Opublikowane w Redakcja

Najnowszy algorytm Google – Gołąb w lokalnych wynikach wyszukiwania

Spokój jaki zapanował w wynikach wyszukiwania to jak się okazuje jest cisza przed zbliżającą się burzą. 24 lipca Google ogłosił wdrożenie nowego algorytmu, który bezpośrednio jest związany z lokalnymi wynikami wyszukiwania. Google nie ogłosił oficjalnej nazwy algorytmu. Search Engine Land…

Dlaczego, za parę lat znikną z rynku agencje SEO?

Powiedzmy sobie szczerze: to w jaki sposób działała przez wiele lat branża SEO sprawia, że wiele osób słysząc o pozycjonowaniu stron kojarzy tę dziedzinę z mało etycznymi zagrywkami. Tworzenie nonsensownych stron z preclami, budowanie sztucznego, szerokiego zaplecza linkowego. Poprzez wykorzystywanie…

Google Panda rozebrana na czynniki pierwsze

Panda jest to nazwa algorytmu Google, a dokładnie tej części algorytmu, która dotyczy treści na stronie. W odróżnieniu od pingwina, panda nie bierze pod uwagę linków kierujących do strony. Mieliśmy już do tej pory kilka aktualizacji pandy, ostatnia z nich…

Aktualizacja algorytmu Panda 4.0 – analizy i porady

Kilka tygodni temu Google zaktualizowało swój algorytm spod znaku Pandy, czyli algorytm dotyczący wyników wyszukiwania, przypisując mu oznaczenie 4.0. W tym artykule przedstawione zostanie, jakie czynniki on analizuje i jakie działania stosować lub jakich nie stosować, aby strony spełniały wymagania…

Zdobywanie pozycji za pomocą katalogów stron

Katalogi stron powstają, jako miejsca, w których każdy może innym użytkownikom zaprezentować swoją stronę, która jest zapisywana w odpowiedniej kategorii. Najbardziej znany jest katalog dmoz.org – duży, społeczny projekt. Za nim powstały setki jego kopii (wraz z całą zawartością) jak…