Landing page
Landing page, określana w języku polskim jako strona docelowa, to specjalnie przygotowania strona internetowa, której zadaniem jest przekonanie internauty, który na nią trafił do podjęcia konkretnego działania, np. zakupu produktu, zapisania się do newslettera, wypełnienie formularza czy wzięcia udziału w…
Pozycjonowanie w 2016/2017
Szybko, szybciej, jeszcze szybciej! Mamy erę mobilną, internet coraz chętniej przeglądamy na smartfonie czy tablecie, niż na komputerze. Nikt nie ma wątpliwości co do tego, że pozycjonowanie w 2016 roku obejmowało będzie optymalizację stron internetowych pod względem szybkości. Jest to…
Analiza wyniku jakości w Google AdWords – jak wypaść lepiej niż dotychczas?
Bywa, że niektórzy z nas chcą podczas promocji strony www uciec się do metod innych niż typowa optymalizacja i działania pozycjonerskie. Nie każdy ma jednak pojęcie, w jaki sposób przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords. Zróżnicuj słowa kluczowe Narzędzie do planowania słów…