AI Googla stała się świadoma?
Polecane wpisy Czy współczesne TOPOWE karty graficzne pociągną 4K? https://youtu.be/wbTh4UQN_Ag Jak dobrze targetować reklamy na Facebooku? Ustawianie grupy docelowej krok po kroku Podczas targetowania reklam na Facebooku musisz kierować się kilkoma prostymi zasadami, o których mówię w dzisiejszym filmie. Zobacz,…
Pozycjonowanie Stron Internetowych – Narzędzia SEO – Jak Zacząć Pozycjonowanie Stron www
Polecane wpisy Certyfikaty SSL, czy warto inwestować ? Decydując się na założenie własnej strony internetowej – prywatnej lub firmowej musimy wybrać hosting, domenę i podjąć decyzje dotyczące wielu innych Czytaj dalej Profil zaufany – co to takiego? Gdzie go założysz i…
Jak uzyskać pierwsze miejsce w Google? Pozycjonowanie stron – Poradnik jak krok po kroku robić SEO
Szukasz sposobu na to, aby Twoja strona była jednym z czołowych wyników w wyszukiwarce? Ten przewodnik poprowadzi Cię krok po kroku przez proces skutecznego pozycjonowania SEO w 2023 roku. Nawet jeśli jesteś początkującym, to stosując się do tych prostych wskazówek,…
Jak działa sztuczna inteligencja Google?
Wyszukiwarka Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Codziennie wpisujemy do niej około 3 miliardy zapytań. Co ciekawe, aż 450 milionów z nich jest zupełnie nowa, nigdy wcześniej nie wpisywana. Nie zastanawialiście się nigdy, jak działa wyszukiwarka? Jak to jest, że w kilka sekund potrafi znaleźć odpowiedź na każde pytanie? Przede wszystkim…
5 karygodnych błędów początkujących pozycjonerów
Oto znany scenariusz: od jakiegoś czasu prowadzisz stronę internetową i chcesz wypromować ją zupełnie samodzielnie. Usiłujesz zdobyć wiedzę z zakresu SEO oraz pozycjonowania, przeglądając Internet. Zasób tych informacji jest dość spory, a Ty chcesz niemal od razu przystąpić do skutecznego…
Korzyści z pozycjonowania – czy zdajesz sobie z nich sprawę?
Napływ nowych użytkowników przekłada się na większy zysk Ogromna większość internautów korzysta z Google, przede wszystkim używają oni wyszukiwarki do znajdowania informacji. W dzisiejszych czasach nie wystarczy po prostu mieć stronę internetową -trzeba również podjąć działania, które sprawią, że znajdziemy…
Na co zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony?
Z perspektywy czytelnika, proces optymalizacji strony nie powinien właściwie być wcale zauważalny. Chodzi o to, by wszystko wyglądało jak najbardziej naturalnie – teksty na stronie warto podzielić na akapity, lepiej też wykonać kilka podstron poświęconych osobnym zagadnieniom niż zamieszczać zbyt…
Jak indexować strony w Google: Praktyczne porady
Jeśli prowadzisz stronę internetową, jednym z kluczowych celów jest jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google. Aby Twoja strona była dobrze widoczna i dostępna dla potencjalnych użytkowników, musi zostać zaindeksowana przez wyszukiwarkę Google. Indexowanie oznacza dodanie strony do bazy danych Google,…
YouTube – sojusznik każdego pozycjonera
W czasach walki o najwyższą pozycję w wyszukiwarkach, warto wspomóc się nie tylko G+ czy blogspotem. Link do pozycjonowanej strony możemy zamieścić też na kanale tematycznym w serwisie YouTube. Warto także dodać ciekawe materiały, na przykład krótkie i treściwe video…
HTML5
Czym jest HTML5? HTML5 jest oficjalnym następcą HTML 4.01, który już dawno był mocno przestarzały, jak na obecne standardy wyszukiwarek (został przyjęty w standardy przez W3C w 1999 roku). Wprawdzie pomiędzy HTML4.01 a HTML5 pojawił się XHTML, ale nie był…
Pozycjonowanie w Bing vs. Google – podobieństwa oraz różnice
Wyszukiwarka Bing ma obecnie około 3% udziału w polskim rynku tego typu aplikacji. Tendencja jest rosnąca, jeśli chodzi o wyszukiwanie mobilne – Bing to domyślny silnik wyszukiwania dla telefonów z systemem Windows Phone. Ponadto, narzędzie od firmy Microsoft jest ustawione…
Na czym polega kanibalizacja słów kluczowych?
W przypadku pozycjonowania rozbudowanego serwisu internetowego, takiego jak sklep online z wieloma produktami z tej samej grupy należy pamiętać o różnicowaniu keywords. Gdy mamy portal o wielu podstronach, a każdą z takich sub-witryn pozycjonujemy na identyczne, zachodzi wtedy zjawisko kanibalizacji…
Jak sprawdzać linki przychodzące?
Odnośniki, które kierują do naszej strony internetowej, mają z zasady dość spory potencjał co do poprawienia jej widoczności w Google. Oczywiście, najlepiej gdyby wszystkie linki przychodzące były zdobywane ręcznie, w sposób naturalny i pochodziły wyłącznie z zaufanych źródeł. Jeśli nasza…
Właściwe podejście do pozycjonowania i optymalizacji stron – krok po kroku
W niniejszym poradniku przedstawimy Wam najważniejsze czynniki, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy skutecznym pozycjonowaniu swojej strony. Dowiecie się też o pozyskiwaniu wartościowego ruchu na własnej witrynie – chodzi o takich odwiedzających, którzy przyniosą Wam zysk. Kim są Twoi odbiorcy?…
Pozycjonowanie lokalne – dla kogo?
Pozycjonowanie lokalne – dla kogo? Firmy z branży usługowej, takie jak pracownia krawiecka, warsztat mechanika samochodowego czy studio kosmetyczne, zazwyczaj funkcjonują w środowisku lokalnym. Niezależnie od tego czy jest to region/województwo, miasto, a może nawet dzielnica jakiejś dużej aglomeracji, warto…
Jakie działania składają się na pozycjonowanie?
Często pojęcie „pozycjonowanie” kojarzy się ludziom pejoratywnie. Wielu laików jest zdziwionych, że ktoś w ogóle może w jakikolwiek sposób manipulować wynikami wyszukiwania. Zaś jeśli przedstawimy im potencjalne korzyści dla ich strony www po zastosowaniu tego typu działań, i poprzemy to…
Bezpieczne przechowywanie haseł z Menedżerem haseł od Google
W dzisiejszym świecie korzystanie z silnych i unikalnych haseł do różnych kont online jest kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa naszych danych. Jednak pamiętanie i zarządzanie wieloma skomplikowanymi hasłami może być trudne. Na szczęście, Google stworzył Menedżera haseł, narzędzie, które pomaga w…
Mapa witryny
W dobie Internetu, gdy właśnie to medium jest główną formą na zyskanie nowych klientów, podstawą marketingu jest strona internetowa z ofertą firmy. Jednak publikacja, nawet niezwykle atrakcyjnej wizualnie i treściowo witryny przyniesie marne efekty, jeśli nie zostanie dostrzeżona przez wyszukiwarkę internetową. Jak…