Google Ads – skuteczne kampanie reklamowe, które przyciągają klientów
Google Ads to potężne narzędzie reklamowe online, które pozwala reklamodawcom skutecznie docierać do potencjalnych klientów. Dzięki różnorodnym formatom reklam i zaawansowanym opcjom targetowania, Google Ads oferuje niezrównane możliwości promocji produktów i usług w internecie. W tym artykule dowiesz się, jak…
Czy URL grafiki ma wpływ na SEO?
Zarówno witryna WWW, jak i obrazy mają swoje wyjątkowe adresy. Po ich wpisaniu w zasoby sieci użytkownik zostaje przekierowany do zawartości danej strony. Zarządzający e-sklepem zapominają o tym, że chociaż treść rządzi SEO , to grafiki wciąż odgrywają pierwszoplanowe role….
Zobacz jak pozycjonować strony i zajmować pierwsze miejsca w google?
Wiele osób zastanawia się jak pozycjonować strony. Skuteczna reklama w internecie jest coraz trudniejsza. Google ogarnęło już cały glob i prawda jest taka, że trzeba w nim zaistnieć, aby w ogóle ktoś dostrzegł naszą działalność. Mało tego musimy znaleźć się…
Regularność w blogowaniu
Wiele osób pyta się nas, jak przez tak długi okres udaje nam utrzymywać regularność w blogowaniu. Z jednej strony twierdzimy, że faktycznie wymaga to nieco pracy. Jednakże z drugiej strony musimy także jasno zadeklarować, że za tym wszystkim nie stoi…
Budowa strony pod SEO
Celem posiadania większości stron internetowych jest dążenie do tego, aby była ona jak najczęściej odwiedzana przez dużą liczbę odbiorców. Problem niestety polega na tym, że w sieci jest bardzo dużo stron, a każda chce walczyć o jak najlepsze pozycje w…
Pozyskiwanie linków zwrotnych
Jednym z najbardziej popularnych sposobów na generowanie ruchu na stronach internetowych są tzw. linki zwrotne (backlinki). Są to linki z innych blogów czy stron internetowych, które przekierowują do Twojego serwisu. W tym wpisie omawiam kilkanaście sprytnych sposobów na pozyskiwanie linków…
Nasycenie frazami kluczowymi w tekście SEO
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to ważny element każdej współczesnej kampanii marketingowej online. Jako że korzyści SEO znacznie przewyższają efekty możliwe do uzyskania za pomocą innych technik, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na to właśnie rozwiązanie. Jednym z najważniejszych czynników jest…
e-Reklama
Od dawna mówi się, że Internet to medium młodych ludzi. Ci starsi wiekiem wciąż jednak nie mogą dostosować się do niego w pełnym zakresie. Sytuacja ta jednak ciągle się zmienia. Młodzi bowiem dorastają i stają się tymi starszymi. Z czasem…
Depozycjonowanie
Depozycjonowanie jest dosyć kontrowersyjnym tematem, nie tylko wśród osób zajmujących się na co dzień seo ale i też wśród zarówno właścicieli małych biznesów lokalnych jak i dużych firm. W moim przekonaniu temat jest wciąż zbyt mało naświetlony więc postanowiłem dołożyć…
Jak pisać artykuły SEO
Copywriter z dużym doświadczeniem wie, jak pisać artykuły SEO, aby były one widoczne w wyszukiwarce. Dobre jakościowo teksty SEO powinny zwrócić na siebie zarówno uwagę Googlebotów, jak i zwykłych czytelników. Jeśli wiemy, jak przyciągnąć uwagę robotów indeksujących, połowę sukcesu mamy…
Najlepszy poradnik dotyczący pozycjonowania dla początkujących
Widziałem jakiś czas temu ten poradnik, kiedy przygotował go MOZ. Był naprawdę dobrze napisany, zresztą co się dziwić. Jedynym mankamentem było to, że był dostępny tylko w języku angielskim. Udostępniam już przetłumaczony:https://netbe.pl/wp-content/uploads/2015/11/poradnik_seo_dla_poczatkujacych.pdf poradnik seo dla poczatkujacych Inne poradniki: Poradnik poświęcony…
SEO PR – optymalne public relations w Sieci
SEO PR, czyli doskonałe połączenie technologii i słowa dla spopularyzowania firmy, marki, produktu, usługi, zdarzenia czy nawet jakiejś osoby, jest dziś nie tylko modną usługą. to integralna część internetowego public relations i sprawdzony sposób na zwiększenie oglądalności serwisu WWW. SEO…
Baza wiedzy SEO
Page authority, domain authority Wskaźnik mierzony w skali od 1 do 100, określa autorytet Twojej domeny/strony, wyliczany jest na podstawie jakości linków przychodzących. Dodatkowo dla wskaźnika tego istotne jest, w którym miejscu na stronie znajduje się odnośnik. Słabo punktowanym położeniem…
Dobór słów kluczowych
Jedną z najważniejszych rzeczy w skutecznym pozycjonowaniu, jest dobranie optymalnych słów kluczowych. Słowa kluczowe, to słowa bądź frazy, na które chcemy aby nasza strona pokazywała się wysoko w wyszukiwarkach. Większość firm pozycjonujących pobiera opłaty od ilości i stopnia trudności słów…
Systemy wymiany linków SWL
System wymiany linków to nic innego jak automatyczny system do pozycjonowania strony. W systemach wymiany linków zazwyczaj znajduje się od kilkuset do nawet kilkudziesięciu tysięcy domen. Na każdej z tych domen może znaleźć się nasz link – jedyne czym musimy…
Jak zarabiać na blogu
Nadchodzi w życiu taki moment, kiedy założyciel strony internetowej czy też blogu zadaje sobie pytanie: Jak zarobić na blogu ? lub Jak zarobić na stronie internetowej ? Otóż na powyższe pytania ciężko odpowiedzieć tak, aby wszystkich usatysfakcjonować. Niemniej jednak chciałbym…
Czy linki sponsorowane mają wpływ na pozycję w Google ?
Pytanie to bardzo często zadają sobie klienci agencji zajmujących się pozycjonowanie stron www i osoby rozpoczynające przygodę z SEO na forach internetowych… W mediach internetowych, pojawiają się różne teorie spiskowe na ten temat. Jedne mówią, że wykupienie kampanii AdWords przyspiesza…
Pozycjonowanie w mapach Google
W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić 20 najważniejszych czynników mających wpływ na pozycję strony w mapach google. Przedstawię również te czynniki, które mogą wpłynąć negatywnie na pozycje zajmowane przez stronę w mapach. Już od dłuższego czasu mapki google zostały zintegrowane z…