Pozycjonowanie

TrustRank: o co w tym chodzi

W ostatnim roku bardzo popularnym słowem w branży SEO było TrustRank. Pojęcie to zyskało na popularności głównie za sprawą dwóch dużych aktualizacji algorytmu wyszukiwarki: Pandy i Pingwina. Kilka razy mogliście się spotkać z tym słowem również na naszym blogu. Jednak…

Pozycjonowanie międzynarodowe szansą na rozwój firmy

Ekspansja terytorialna firmy na rynki międzynarodowe nie jest łatwa, ale warta zachodu – przeprowadzona dobrze i w przemyślany sposób może przynieść ogromne zyski. Jedną z dróg do osiągnięcia sukcesu jest pozycjonowanie międzynarodowe, które pozwoli dotrzeć do klientów z zagranicy.  …

9 grzechów afiliacji

W każdej kampanii biorą udział cztery strony: klient, reklamodawca, wydawca oraz sieć afiliacyjna. Tę ostatnią niektórzy klienci chcieliby pominąć, ale później wyjaśnię, dlaczego nie warto tego robić. Wychodzę z założenia, że klient nie może popełnić błędu (klient kupuje reklamowany produkt/usługę)….

Czy w pozycjonowaniu meta tagi mają jakieś znaczenie ?

Pamiętam dni, kiedy zaczynałem „robić” swoją pierwszą stronę internetową. Pamiętam także, jak dużą uwagę zwracałem wówczas na poszukiwanie coraz to nowych tajemnych meta tagów, które to w magiczny sposób wypromują moją stronę na pierwsze miejsca wyników wyszukiwań. Szybko zdałem sobie sprawę, iż takie meta tagi…

Linki brandowe – najbardziej bezpieczne odnośniki do twojej strony

Poza samą optymalizacją witryny internetowej, kolejnym ważnym czynnikiem podczas skutecznych prób zdobywania wysokich pozycji w wyszukiwarce jest link building. Pozyskanie wartościowych odnośników do strony www to proces, który ma prowadzić do zwiększenia ruchu na naszej witrynie. Mamy tu na myśli…

Teksty pod SEO – lepiej zlecić, czy może poszukać gotowych?

Jeżeli zajmujemy się tworzeniem sporej ilości zaplecz pozycjonerskich, zwykle samo pisanie dużej ilości tekstów nie należy wtedy do naszych zadań. Z tego powodu zlecamy usługę na zewnątrz. Treści zapleczowe nie bywają szczególnie dobrze płatne, więc stworzenia ich podejmują się najczęściej…

Reklama kontekstowa

Dziś zajmę się wyjaśnieniem, czym jest tzw. reklama kontekstowa i dlaczego jest fajna z punktu widzenia osoby, która poszukuje reklamodawców. Reklama kontekstowa to wszystkie rodzaje reklam (bannery, linki, boksy reklamowe), które automatycznie dopasowują się do treści strony, w której są…

Kiedy warto postawić na pozycjonowanie long tail?

Coraz większa konkurencja w sieci sprawia, że niekiedy bardzo ciężko wypromować swoją firmę. Nie każdy przedsiębiorca posiada środki na to, by prowadzić pozycjonowanie na najbardziej popularne frazy, a co więcej, nie każdy powinien korzystać z tej opcji. Obecnie duże szanse…

Pozycjonowanie stron internetowych

Prowadzisz bloga? Chcesz się stać bardziej popularny? Pragniesz osiągnąć internetowy sukces? Jeśli tak jest na to znakomite rozwiązanie. Pozycjonowanie stron internetowych to świetny sposób na zwiększenie pozycji w rankingach wyszukiwarek internetowych. Dzięki pozycjonowaniu twoja platforma będzie pojawiać się na pierwszych…

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Odpowiednie pozycjonowanie strony internetowej pozwoli nam dotrzeć do szerokiego grona klientów. Ważna jest nie tylko liczba odwiedzających, ale również ich jakość. Dzięki odpowiedniej optymalizacji sprawimy, że na naszą stronę internetową trafią osoby zainteresowane tym, co oferuje. Oznacza to, że nie…

Twoja strona nie osiąga zakładanych wyników?

Liczba istniejących stron internetowych przekroczyła miliard. Mając taką konkurencję masz coraz mniej miejsca na błędy. Na szczęście zastosowanie się do poniższych porad pozwoli na uniknięcie większości z nich. 1. Zdefiniuj cel! Zrób to niezależnie od tego, jaki by on nie…

Audyt SEO strony internetowej

Audyt SEO to działanie, które powinien regularnie zlecać każdy przedsiębiorca, który swój biznes opiera na obecności w wyszukiwarce internetowej. Z doświadczenia wiem, że właściciele sklepów i serwisów internetowych potrafią być bardzo zaskoczeni tym, jak słabo widoczna jest ich strona w…

Lista wszystkich nazw botów

Lista wszystkich nazw botów 008 008 is the user-agent used by 80legs, a web crawling service provider. 80legs allows its users to design and run custom web crawls. Click on any string to get more details 008 0.83 Mozilla/5.0 (compatible;…

.htaccess: przekierowania, zabezpieczenia, SSL, SEO

Czym jest .htaccess? .htaccess to plik konfiguracyjny znajdujący się na serwerze z oprogramowaniem Apache Web Server. Jeśli istnieje w katalogu głównym, jest wykrywany i wykonywany przez oprogramowanie przed wykonaniem jakichkolwiek skryptów – zarządza docieraniem do adresów, a jego najważniejsza funkcja…

Pozycjonowanie bloga

Fakty Istnieje 55 milionów blogów – jeśli się nie wyróżnisz to nie będziesz miał szans Pierwsze sekundy zapoznawania się internauty z blogiem są najważniejsze Główny ruch powinien pochodzić z podstron z artykułami i postami, a nie ze strony głównej Wyszukiwarki…

Znaki specjalne w opisach i tytułach stron

Gdy coraz trudniej o zdobycie kolejnych, wyższych pozycji w wyszukiwarce, każdy sposób na wyróżnienie naszego wyniku wśród listy 10 identycznych wyników wyszukiwania zwracanych przez Google jest dobry. Dziś przedstawiam jeden ze sposobów na zwrócenie uwagi na naszą stronę – Używanie…

Jak optymalizować posty na blogu?

Chcesz sam wypozycjonować swoją stronę, ale nie wiesz jak? Mamy dla Ciebie złą i dobrą wiadomość. Zła jest taka, że aby oglądać naprawdę dobre efekty, będziesz musiał skorzystać z usług agencji, która się na tym zna. Jest jednak i dobra…

Jak zwiększyć ruch na stronie

Jeśli posiadasz już swoją stronę internetową, dobrze by było, żeby inwestycja zaczęła się zwracać i przynosiła zyski. Strona w sieci może wisieć i wisieć (na moim przykładzie prowadzenia bloga ponad 10 lat temu, wiem, że nadal tam jest i nadal…