Pozycjonowanie

Czym jest gra free-to-play?

Mianem gry free-to-play nazywamy potocznie takie gry, które są udostępnione za darmo, przy czym zwrot ten raczej używany jest w kontekście gier bardziej rozbudowanych aniżeli darmowych gier np. na smartphona. Free-to-play często zastępowane p4f (play f(u)or free), to z angielskiego nic innego jak,,graj za darmo”.
Obecnie rynek free to play rozwija się głównie dzięki przychodom z reklam, nieobowiązkowych dotacji, ale przede wszystkim z tzw. Mikropłatności. Mikropłatności, to system zaimplementowany w większości gier free-to-play i w ogóle w większości darmowych gier. Mimo, że w systemie p4f z mikropłatnościami gracz nie płaci za kupno samej gry (pobiera ją za darmo i udostępniona mu jest cała rozgrywka lub jej większa część), to jednak aby już w grze otrzymać dodatkowe ułatwienia i korzyści należy zapłacić wspomniane mikropłatności. Mikropłatności z reguły ograniczają się do minimalnych kwot rzędu 0. 1$ do 10$, jednak czasami wymieniona granica jest przekraczana. Mikropłatności pozwalają graczom dokupić broń, akcesoria lub zmienić wygląd postaci.

Polecane wpisy
Jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe do pozycjonowania brandowego?
Jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe do pozycjonowania brandowego?

Wyszukiwanie odpowiednich słów kluczowych dla pozycjonowania brandowego wymaga kilku kroków: Jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe do Czytaj dalej

Prowadzisz lokalną firmę? Pamiętaj o obecności w Google!

Lokalni przedsiębiorcy, szczególnie z branż, które nie mają nic wspólnego ze światem wirtualnym, mogą sądzić, że stworzenie wizytówki w Google Czytaj dalej

Czytaj  Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?