Pozycjonowanie

Czym jest gra free-to-play?

Mianem gry free-to-play nazywamy potocznie takie gry, które są udostępnione za darmo, przy czym zwrot ten raczej używany jest w kontekście gier bardziej rozbudowanych aniżeli darmowych gier np. na smartphona. Free-to-play często zastępowane p4f (play f(u)or free), to z angielskiego nic innego jak,,graj za darmo”.
Obecnie rynek free to play rozwija się głównie dzięki przychodom z reklam, nieobowiązkowych dotacji, ale przede wszystkim z tzw. Mikropłatności. Mikropłatności, to system zaimplementowany w większości gier free-to-play i w ogóle w większości darmowych gier. Mimo, że w systemie p4f z mikropłatnościami gracz nie płaci za kupno samej gry (pobiera ją za darmo i udostępniona mu jest cała rozgrywka lub jej większa część), to jednak aby już w grze otrzymać dodatkowe ułatwienia i korzyści należy zapłacić wspomniane mikropłatności. Mikropłatności z reguły ograniczają się do minimalnych kwot rzędu 0. 1$ do 10$, jednak czasami wymieniona granica jest przekraczana. Mikropłatności pozwalają graczom dokupić broń, akcesoria lub zmienić wygląd postaci.

Polecane wpisy
Jak pozycjonować strony ?

Pozycjonowanie to wbrew pozorom nie taka prosta sprawa. Jest wiele czynników (często drobiazgów) które w dużym znaczeniu wpływają na całość. Czytaj dalej

Jak dobierać frazy kluczowe?

Gdy chcemy znaleźć informacje w wyszukiwarce, często wpisujemy „hasłowe” (tzn. dwu-trzywyrazowe) zapytanie. W momencie, gdy chcemy zabrać się za pozycjonowanie Czytaj dalej

Zmiany marketingowe w Google – coś więcej niż nowe logo

Ostatnio tematem rozmów wśród internautów jest drobna zmiana identyfikacji wizualnej Google. Najbardziej rzuca się w oczy nowa czcionka (bezszeryfowa) - Czytaj dalej

Na co zwrócić uwagę podczas optymalizacji strony?

Z perspektywy czytelnika, proces optymalizacji strony nie powinien właściwie być wcale zauważalny. Chodzi o to, by wszystko wyglądało jak najbardziej Czytaj dalej

Katalog jako zaplecze pozycjonerskie

Katalog jako zaplecze pozycjonerskie Wśród naprawdę bardzo wielu pomysłów na tworzenie skutecznego zaplecza pozycjonerskiego pojawia się również własny, autorski katalog Czytaj dalej

Udostępnij wpis: