Pozycjonowanie

Panda 4.2 – ciekawa aktualizacja algorytmu Google

18 lipca 2015 r. miała miejsce kolejna odsłona aktualizacji Panda. Podobnie jak wszystkie wcześniejsze, dąży do podniesienia jakości stron pojawiających się w wynikach wyszukiwania. Dlaczego jednak w Sieci pojawia się niewiele informacji związanych z aktualizacją?

Aktualizacja algorytmu Panda 4.2 rozpoczęła się 18 lipca, jednak kompletnie wdrożona może zostać nawet w przeciągu kilku miesięcy, co w porównaniu z pozostałymi aktualizacjami jest nietypowym zjawiskiem. Panda 4.2 ma wpłynąć na 2-3% anglojęzycznych wyników. Nie od dziś wiadomo, że Google nie chwali się zmianami, które zostają wprowadzone i czego mogą dotyczyć. Rozciągniecie w czasie wdrażania nowej Pandy może utrudnić właścicielom stron życie w kontekście ustalenia, co może powodować rotację pozycji. Śledzenie zmian jest utrudnione ze względu na fakt, że zmiany nie są wdrażane natychmiastowo. Wtedy łatwiej byłoby analizować to, co się zmieniło i wyciągać wnioski. Póki co, trzeba uzbroić się w cierpliwość i dokładnie obserwować pozycje. Być może już wkrótce zauważymy zmiany, które, odpowiednio wcześniej zaobserwowane, zmotywują do podjęcia działań, które nie wpłyną negatywnie na pozycje serwisów.

Polecane wpisy
Zbiór wytycznych od Google, Bing i Yandex

Poniższe zestawienie zawiera wytyczne dla webmasterów które znajdują się na stronach wyszukiwarek Google, Bing i Yandex. Tak zebrane dane w Czytaj dalej

Zoptymalizowane odnośniki wewnętrzne
Zoptymalizowane odnośniki wewnętrzne

Zoptymalizowane odnośniki wewnętrzne - jak sprawić, by Twoja witryna była bardziej czytelna i przyjazna dla wyszukiwarek Odnośniki wewnętrzne to odnośniki, Czytaj dalej

Czytaj  Zdjęcia pod SEO i na potrzeby internetu