reklama google

Content Marketing – skuteczna reklama i skuteczne SEO

W czasach, gdy tradycyjne formy reklamy internetowej tracą na skuteczności, a znalezienie dowolnej informacji zajmuje zaledwie kilka sekund niezależnie od tego gdzie jesteśmy i co robimy, warto zwrócić uwagę na formy reklamy, które nie tylko spełniają funkcję reklamową, ale i…

Opublikowane w Redakcja

RWD w świecie reklamy mobilnej

Parę miesięcy temu firma Google wprowadziła do swojej przeglądarki internetowej algorytm sprawdzający zgodność stron internetowych z urządzeniami mobilnymi – strony zgodne otrzymują od tej pory lepsze wyniki w rankingach wyszukiwania. Dlaczego Google zdecydowało się na taki ruch, co on właściwie…

Opublikowane w Redakcja

Reklama kontekstowa na blogu – AdSense

Od kilku lat ogromną popularnością w Polsce cieszy się sieć reklamy kontekstowej Google AdSense. Można wręcz powiedzieć, że w kręgu osób zarabiających na swoich stronach internetowych, AdSense jest niemalże sposobem domyślnym. Dzieje się to na zasadzie planowania „założę blog, wstawię…

Opublikowane w Redakcja

Nakręć swoją firmę na YouTube

Szacunkowo z serwisu YouTube korzysta około miliarda użytkowników. Co minutę na serwery internetowego giganta trafia 300 godzin filmów, a połowa ich wyświetleń generowana jest na urządzeniach mobilnych. Marki wykorzystują ogromną popularność serwisu wykupując w nim miejsca na reklamy video. Czy nie lepiej…

Jak reklama kontekstowa konkuruje z programami partnerskimi

Mam bloga. Na bloga, pod nagłówek, wrzuciłem sobie reklamy AdSense. Robię to prawie zawsze, niejako z automatu, po założeniu bloga. I czasem, jak się okazuje, zupełnie bezmyślnie. Oprócz AdSense zarabiam również na programach partnerskich (PP). Moim zdaniem te dwa sposoby…