Pozycjonowanie a strona mobilna
Polityka Google od dłuższego czasu jest coraz bardziej nieprzyjazna stronom internetowym, które nie działają najlepiej w wersji mobilnej. Jeżeli jesteśmy właścicielami takiej strony, możemy spodziewać się, że Google zrzuci nas na odległą pozycję w wynikach wyszukiwania. Warto zatem zadbać, aby…
SEO – zmiana protokołu z HTTP na HTTPS
Na początku sierpnia 2014 roku Google na swoim oficjalnym blogu podał informację, że certyfikat SSL/HTTPS stał się jednym z czynników rankingowych wpływających na pozycję danej strony w wynikach wyszukiwania. Na razie, po kilku miesiącach od ogłoszenia tej nowiny, nie ma…
Czym jest protokół HTTP/2 i co oznacza dla SEO
Rzecznik Google niedawno ujawnił, że robot GoogleBot wkrótce będzie obsługiwał protokół HTTP/2. Gdybym Ci powiedział, że witryna może załadować się szybciej, serwer może używać mniej zasobów a programiści i webdeweloperzy nie traciliby tyle czasu żeby zwiększyć szybkość strony, to prawdopodobnie mógłbyś…
Pozycjonowanie w 2016 roku
Czy już pracujecie nad strategią pozycjonowania swojej strony w 2016 roku? Jeśli nie, to powinniście. Choć do roku 2016 jest jeszcze trochę czasu, sieć rządzi się swoimi prawami i jeśli nie tyle nie jest się na bieżąco, co nie myśli…
Panda 4.2 – ciekawa aktualizacja algorytmu Google
18 lipca 2015 r. miała miejsce kolejna odsłona aktualizacji Panda. Podobnie jak wszystkie wcześniejsze, dąży do podniesienia jakości stron pojawiających się w wynikach wyszukiwania. Dlaczego jednak w Sieci pojawia się niewiele informacji związanych z aktualizacją? Aktualizacja algorytmu Panda 4.2 rozpoczęła…
Pozycjonowanie stron w 2015 roku – nastały ciężkie czasy dla pozycjonerów
Ten rok przyniósł nam nieoczekiwany powrót do łask Content Marketingu, co było spowodowane przede wszystkim działaniami Google oraz rosnącą konkurencją między firmami działającymi w Internecie. Content Marketing nie jest tak naprawdę żadną nowością, gdyż w branży marketingowej stosowano go już…
Zakaz pozycjonowania – co to takiego i czego dotyczy?
Zabronienie pozycjonowania strony wydawałoby się zupełnie absurdalne. Jednak od niespełna dwóch miesięcy polscy notariusze są w kropce. Większość kancelarii notarialnych posiada swoje witryny internetowe, jak też oczywiście zatrudniano do tej pory fachowców, którzy wykonywali ich pozycjonowanie. Decyzją Krajowej Rady Notarialnej…
Pozycjonowanie wizerunkowe
Na czym polegają tego typu działania? Oczywiście na budowie reputacji. Stworzenie pozytywnego wizerunku danej firmy to przede wszystkim korzystne opinie w Internecie. Najważniejsze działania, które mają niebagatelny wpływ na dobry internetowy image, to przede wszystkim aktywne profile w mediach społecznościowych…
6 kreatywnych sposobów na zdobywanie linków
Wprowadzenie przez Google algorytmu Pingwin, oraz w szczególności jego późniejsze aktualizacje wymusiły na specjalistach z branży SEO całkowitą zmianę podejścia do tematu pozyskiwania linków przychodzących. Tanie, w pełni zautomatyzowane metody nie tylko przestały być skuteczne, ale także zaczęły stanowić zagrożenie…