pozycjonowanie

Pozycjonowanie a strona mobilna

Polityka Google od dłuższego czasu jest coraz bardziej nieprzyjazna stronom internetowym, które nie działają najlepiej w wersji mobilnej. Jeżeli jesteśmy właścicielami takiej strony, możemy spodziewać się, że Google zrzuci nas na odległą pozycję w wynikach wyszukiwania. Warto zatem zadbać, aby…

SEO – zmiana protokołu z HTTP na HTTPS

Na początku sierpnia 2014 roku Google na swoim oficjalnym blogu podał informację, że certyfikat SSL/HTTPS stał się jednym z czynników rankingowych wpływających na pozycję danej strony w wynikach wyszukiwania. Na razie, po kilku miesiącach od ogłoszenia tej nowiny, nie ma…

Opublikowane w Redakcja

Czym jest protokół HTTP/2 i co oznacza dla SEO

Rzecznik Google niedawno ujawnił, że robot GoogleBot wkrótce będzie obsługiwał protokół HTTP/2. Gdybym Ci powiedział, że witryna może załadować się szybciej, serwer może używać mniej zasobów a programiści i webdeweloperzy nie traciliby tyle czasu żeby zwiększyć szybkość strony, to prawdopodobnie mógłbyś…

Opublikowane w Redakcja

Pozycjonowanie w 2016 roku

Czy już pracujecie nad strategią pozycjonowania swojej strony w 2016 roku? Jeśli nie, to powinniście. Choć do roku 2016 jest jeszcze trochę czasu, sieć rządzi się swoimi prawami i jeśli nie tyle nie jest się na bieżąco, co nie myśli…

Panda 4.2 – ciekawa aktualizacja algorytmu Google

18 lipca 2015 r. miała miejsce kolejna odsłona aktualizacji Panda. Podobnie jak wszystkie wcześniejsze, dąży do podniesienia jakości stron pojawiających się w wynikach wyszukiwania. Dlaczego jednak w Sieci pojawia się niewiele informacji związanych z aktualizacją? Aktualizacja algorytmu Panda 4.2 rozpoczęła…

Pozycjonowanie stron w 2015 roku – nastały ciężkie czasy dla pozycjonerów

Ten rok przyniósł nam nieoczekiwany powrót do łask Content Marketingu, co było spowodowane przede wszystkim działaniami Google oraz rosnącą konkurencją między firmami działającymi w Internecie. Content Marketing nie jest tak naprawdę żadną nowością, gdyż w branży marketingowej stosowano go już…

Zakaz pozycjonowania – co to takiego i czego dotyczy?

Zabronienie pozycjonowania strony wydawałoby się zupełnie absurdalne. Jednak od niespełna dwóch miesięcy polscy notariusze są w kropce. Większość kancelarii notarialnych posiada swoje witryny internetowe, jak też oczywiście zatrudniano do tej pory fachowców, którzy wykonywali ich pozycjonowanie. Decyzją Krajowej Rady Notarialnej…

Opublikowane w Redakcja

Pozycjonowanie wizerunkowe

Na czym polegają tego typu działania? Oczywiście na budowie reputacji. Stworzenie pozytywnego wizerunku danej firmy to przede wszystkim korzystne opinie w Internecie. Najważniejsze działania, które mają niebagatelny wpływ na dobry internetowy image, to przede wszystkim aktywne profile w mediach społecznościowych…

Opublikowane w Redakcja

6 kreatywnych sposobów na zdobywanie linków

Wprowadzenie przez Google algorytmu Pingwin, oraz w szczególności jego późniejsze aktualizacje wymusiły na specjalistach z branży SEO całkowitą zmianę podejścia do tematu pozyskiwania linków przychodzących. Tanie, w pełni zautomatyzowane metody nie tylko przestały być skuteczne, ale także zaczęły stanowić zagrożenie…

Opublikowane w Redakcja