algorytm google

Jak działa sztuczna inteligencja Google?

Wyszukiwarka Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Codziennie wpisujemy do niej około 3 miliardy zapytań. Co ciekawe, aż 450 milionów z nich jest zupełnie nowa, nigdy wcześniej nie wpisywana. Nie zastanawialiście się nigdy, jak działa wyszukiwarka? Jak to jest, że w kilka sekund potrafi znaleźć odpowiedź na każde pytanie? Przede wszystkim…

Domain Authority: Znaczenie i wpływ na pozycjonowanie stron

W dzisiejszym świecie konkurencyjnych wyszukiwarek internetowych, pozycjonowanie stron internetowych jest kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego przedsiębiorstwa lub witryny. Jednym z ważnych aspektów, które wpływają na pozycjonowanie strony, jest Domain Authority (DA) – wskaźnik opracowany przez Moz, który określa moc i…

Pingwin 4.0

Po niemal dwóch latach od ostatniej aktualizacji algorytmu Pingwin zwalczającego niedozwolone sposoby linkowania stron, Google oficjalnie ogłosił wprowadzenie jego następnej wersji. W dzisiejszym komunikacie poinformowano, że update Pingiwna jest właśnie wdrażany we wszystkich językach. Najważniejszą cechą nowego Pingwina w stosunku…

Historia zmian algorytmu Google [EN]

2014 Updates Pigeon Expands (UK, CA, AU) — December 22, 2014 Google’s major local algorithm update, dubbed „Pigeon”, expanded to the United Kingdom, Canada, and Australia. The original update hit the United States in July 2014. The update was confirmed on…

Google Panda rozebrana na czynniki pierwsze

Panda jest to nazwa algorytmu Google, a dokładnie tej części algorytmu, która dotyczy treści na stronie. W odróżnieniu od pingwina, panda nie bierze pod uwagę linków kierujących do strony. Mieliśmy już do tej pory kilka aktualizacji pandy, ostatnia z nich…

Aktualizacja algorytmu Panda 4.0 – analizy i porady

Kilka tygodni temu Google zaktualizowało swój algorytm spod znaku Pandy, czyli algorytm dotyczący wyników wyszukiwania, przypisując mu oznaczenie 4.0. W tym artykule przedstawione zostanie, jakie czynniki on analizuje i jakie działania stosować lub jakich nie stosować, aby strony spełniały wymagania…