Linkowanie wewnętrzne, jak zrobić to dobrze
Linkowanie wewnętrzne jest jednym z kluczowych elementów dla działań SEO. Jeśli zostanie przeprowadzone prawidłowo, Google odwdzięczy się lepszą widocznością strony, a to wywoła na niej większy ruch. Chcąc porządnie zoptymalizować swoją witrynę należy dobrze rozpisać strukturę treści i podstron oraz…
Najważniejsze pojęcia związane z pozycjonowaniem stron internetowych – poradnik
Oto kilka z najważniejszych pojęć związanych z pozycjonowaniem: Słowa kluczowe Optymalizacja strony Linki wewnętrzne Linki zewnętrzne Meta tagi Indeksowanie Wyszukiwarka Widoczność organiczna Ruch organiczny Ranking strony Konwersje Trafność słów kluczowych Analiza konkurencji Badanie słów kluczowych Mapa strony Analiza ruchu na…
YouTube – sojusznik każdego pozycjonera
W czasach walki o najwyższą pozycję w wyszukiwarkach, warto wspomóc się nie tylko G+ czy blogspotem. Link do pozycjonowanej strony możemy zamieścić też na kanale tematycznym w serwisie YouTube. Warto także dodać ciekawe materiały, na przykład krótkie i treściwe video…
HTML5
Czym jest HTML5? HTML5 jest oficjalnym następcą HTML 4.01, który już dawno był mocno przestarzały, jak na obecne standardy wyszukiwarek (został przyjęty w standardy przez W3C w 1999 roku). Wprawdzie pomiędzy HTML4.01 a HTML5 pojawił się XHTML, ale nie był…
Pozycjonowanie jest kluczowym elementem skutecznego marketingu internetowego
Pozycjonowanie jest kluczowym elementem skutecznego marketingu internetowego. W erze informacji i konkurencji online, zdobycie widoczności w wynikach wyszukiwania staje się niezwykle istotne dla sukcesu każdej strony internetowej. Aby osiągnąć pożądane rezultaty, niezbędne jest zrozumienie podstawowych pojęć związanych z pozycjonowaniem. W…
Co to jest kanibalizacja słów kluczowych i jak jej unikać?
W dzisiejszym świecie marketingu internetowego, słowa kluczowe odgrywają kluczową rolę w osiąganiu wysokiej widoczności w wyszukiwarkach i przyciąganiu ruchu na stronę internetową. Są to terminy lub frazy, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarki, poszukując informacji na konkretny temat. Właściwe wykorzystanie słów…
Pozycjonowanie w Bing vs. Google – podobieństwa oraz różnice
Wyszukiwarka Bing ma obecnie około 3% udziału w polskim rynku tego typu aplikacji. Tendencja jest rosnąca, jeśli chodzi o wyszukiwanie mobilne – Bing to domyślny silnik wyszukiwania dla telefonów z systemem Windows Phone. Ponadto, narzędzie od firmy Microsoft jest ustawione…
Na czym polega kanibalizacja słów kluczowych?
W przypadku pozycjonowania rozbudowanego serwisu internetowego, takiego jak sklep online z wieloma produktami z tej samej grupy należy pamiętać o różnicowaniu keywords. Gdy mamy portal o wielu podstronach, a każdą z takich sub-witryn pozycjonujemy na identyczne, zachodzi wtedy zjawisko kanibalizacji…
Jak sprawdzać linki przychodzące?
Odnośniki, które kierują do naszej strony internetowej, mają z zasady dość spory potencjał co do poprawienia jej widoczności w Google. Oczywiście, najlepiej gdyby wszystkie linki przychodzące były zdobywane ręcznie, w sposób naturalny i pochodziły wyłącznie z zaufanych źródeł. Jeśli nasza…
Właściwe podejście do pozycjonowania i optymalizacji stron – krok po kroku
W niniejszym poradniku przedstawimy Wam najważniejsze czynniki, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy skutecznym pozycjonowaniu swojej strony. Dowiecie się też o pozyskiwaniu wartościowego ruchu na własnej witrynie – chodzi o takich odwiedzających, którzy przyniosą Wam zysk. Kim są Twoi odbiorcy?…
Pozycjonowanie lokalne – dla kogo?
Pozycjonowanie lokalne – dla kogo? Firmy z branży usługowej, takie jak pracownia krawiecka, warsztat mechanika samochodowego czy studio kosmetyczne, zazwyczaj funkcjonują w środowisku lokalnym. Niezależnie od tego czy jest to region/województwo, miasto, a może nawet dzielnica jakiejś dużej aglomeracji, warto…
Jak pozycjonować prywatną stronę za darmo
Pozycjonowanie stron internetowych jest kluczowym elementem sukcesu w dzisiejszej erze cyfrowej. Bez odpowiedniej widoczności w wynikach wyszukiwania, nawet najbardziej atrakcyjna i wartościowa strona może pozostać nieodkryta przez potencjalnych użytkowników. Jednak dla wielu właścicieli prywatnych stron internetowych, koszty związane z pozycjonowaniem…
O co zadbać podczas zakładania strony www, by łatwo było ją pozycjonować?
Zakładanie strony internetowej rozpoczynamy zwykle od rezerwacji odpowiedniej domeny. Aby ułatwić pozycjonowanie, domena może (oczy wiście nie musi) zawierać w swojej nazwie frazę kluczową. tak naprawdę, rejestracja ciekawego, krótkiego i intrygująco brzmiącego adresu, jest coraz trudniejszym zadaniem – przy odrobinie…
Pozycjonowanie long-tail
Gdy szukamy informacji na dany temat, często wpisujemy w Google coraz bardziej precyzyjne zapytania. O long tail w pozycjonowaniu możemy mówić, jeżeli fraza kluczowa składa się z czterech, pięciu i więcej słów. Długi ogon to niekoniecznie zwięzłość, a raczej dostarczenie…
Po co budować własne zaplecze SEO?
Gdy pozycjonujemy stronę, warto pozyskiwać linki przychodzące z jak największej liczby zróżnicowanych źródeł. Dla przykładu, katalogi stron, czy presell pages, to tylko ułamek tego typu bazy odnośników. Kiedy zależy nam na dobrych efektach pozycjonowania i nie chcemy ryzykować utraty jakości…
Anchor text, czyli o frazach, na które pozycjonujemy
Jeśli chodzi o język HTML, znacznik <a> służy do tworzenia tzw. kotwicy (anchor). Tego typu struktura może zawierać ukryty odnośnik, który prowadzi do innej strony internetowej. Taki zakotwiczony link www, zwykle kryje się pod postacią tekstu. Z powyższego wynika, że…
Budowa zaplecza pozycjonerskiego
Jeśli chodzi o zaplecze pozycjonerskie, można wyróżnić wiele rodzajów stron internetowych, jakie się na nie składają. Otóż zaplecze to nie tylko blogi, ale także tematyczne katalogi stron, czy nawet specjalistyczne portale i fora dyskusyjne, a nawet serwisy z newsami czy…
Kompletny przewodnik po skutecznych strategiach pozycjonowania dla Twojej firmy
Pozycjonowanie jest kluczowym elementem strategii marketingowej dla firmy. Poniżej przedstawiam kompletny przewodnik po skutecznych strategiach pozycjonowania, które mogą pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces online: Dlaczego pozycjonowanie jest ważne dla Twojej firmy Pozycjonowanie jest niezwykle ważne dla Twojej firmy z kilku…